Oppriktig, irriterende aktuelt spørsmål: hvordan får alle disse voksne menneskene (kvinner mainly) som har gått under radaren i alle år for andre OG seg selv, diagnose når de endelig søker hjelp, når et ufravikelig kriterie er at man "hadde symptomer før fylte 12 år"? Det henger jo ikke på greip?
add a skeleton here at some point
2 months ago