12,7%?! đ€Ż
Toteutuuko tÀmÀ niin, ettÀ palkkojen stagnaation sijaan (kuten usa:ssa), työttömyys kasvaa, samalla kun bkt:n kasvu realisoituu vain pÀÀomien kasautumisena? Kasvu syntyy viennistÀ ja kot. markkinat jÀÀssÀ.
Ei sillee, tÀtÀ kai se Kokoomus on halunnutkin, ja sitÀ on ÀÀnestetty, ja saatu.
4 days ago