Kaikenlaista tarpeetonta tavaraa on sen verran, että pitää varmaan ottaa kirppispöytä. Mut heinäkuu ei liene paras aika. Joten käyn läpi ja ehkä sit elokuulla. Mitäs suosittelisitte Tampereella? Historiantutkimusta eri kielillä, vaatteita, retrotavaraa. Ylimääräistä mulle, hyväkuntoista.
about 5 hours ago