Et hjertesukk fra meg. Arbeiderpartiet er nå inne i sin andre regjeringsperiode. Støre, Vestre og Myrseth har selvsagt hatt muligheten til å gjøre noe med lederlønningene i staten, men de har unnlatt å handle. Dette punktet hopper du elegant over
add a skeleton here at some point
4 months ago