Het interview met Jinnih Beels in De Morgen schetst een redelijk ontluisterend beeld. Vooral van haarzelf. Als het over haar conflict met de partij gaat, klinkt het dat ze toch wel haar mening mag zeggen, zeker? Maar over haar gebrek aan weerstand tegen De Wever zegt ze:
1/2
28 days ago