Ésser 🌧🌿🍄🟫
@unesser.bsky.social
📤 588
📥 312
📝 7041
Hey hey... Alta Garrotxa - Alt Penedès Jardiner de moral distreta Encara no soms allà on hem arribat
pinned post!
over 1 year ago
1
16
2
reposted by
Ésser 🌧🌿🍄🟫
Toa
about 5 hours ago
Lo del mundial
2
19
5
youtu.be/1q05CeSLBXg?...
loading . . .
La coca
YouTube video by Sisa / Paco Clavel / Suburbano - Topic
https://youtu.be/1q05CeSLBXg?is=8spPufCEJxvQXKjV
about 4 hours ago
0
6
0
reposted by
Ésser 🌧🌿🍄🟫
🇵🇸 Dean Tāne 🇵🇸
about 7 hours ago
FUCK
add a skeleton here at some point
1
8214
2866
Si no hi ha el jefe sóc el jefe.
about 11 hours ago
1
10
0
reposted by
Ésser 🌧🌿🍄🟫
Nacho Ferrer Gómez
about 11 hours ago
Bona revetlla a qui la vulgui, joder
8
56
3
Hi haurà fuet a la Safor ?
about 18 hours ago
1
1
0
Us porto les últimes novetats de les ments més brillants. Fer topless és de castellanes.
1 day ago
12
52
6
M'he untat de marihuana i ara cremo.
1 day ago
3
3
0
Bon dia !
1 day ago
2
32
1
No reivindiquem prou a Joan Fuster, una persona amb una fermesa i sentit de l'humor com ningú.Tuitstar abans que existís tuiter. 34 anys de la seva mort.
2 days ago
1
25
5
Sopar a les 22h, fer migdiades... quin desbarajuste.
2 days ago
3
4
0
reposted by
Ésser 🌧🌿🍄🟫
Oriol CC
2 days ago
A Òdena no podem trucar ni al 112. No tenim cobertura mòbil
1
3
1
youtu.be/iTNnEiiXDcg?...
loading . . .
L'homenot Joan Fuster
YouTube video by Dani Miquel
https://youtu.be/iTNnEiiXDcg?is=ACRQJlOCpgt3egFa
2 days ago
0
0
0
Ja venim.
add a skeleton here at some point
2 days ago
1
8
0
No sé si em desagrada l'orxata.
3 days ago
0
1
0
reposted by
Ésser 🌧🌿🍄🟫
Guillem
4 days ago
Per cerca inversa he trobat què és Son Banya
loading . . .
Operación policial en Son Banya: casetas echadas abajo y drogas y pastillas contra la disfunción eréctil incautadas
La Policía Nacional y la Policía Local de Palma están desplegando este jueves una operación policial en el...
https://www.europapress.es/illes-balears/noticia-operativo-policial-son-banya-infraccion-urbanistica-trafico-drogas-20260618092940.html
2
5
3
reposted by
Ésser 🌧🌿🍄🟫
vicenç
4 days ago
El vídeo sencer de la policia té bons detalls.
1
6
1
reposted by
Ésser 🌧🌿🍄🟫
vicenç
4 days ago
Perdó, aquesta foto és millor:
3
10
3
😍
3 days ago
3
20
0
reposted by
Ésser 🌧🌿🍄🟫
Cal Tona
4 days ago
Dos tuits que s'entenen millor junts
0
15
5
Ara un concert de Califato 3/4, què ?
4 days ago
1
7
0
reposted by
Ésser 🌧🌿🍄🟫
En Ocasiones Veo Bares
4 days ago
Que sapigueu que la Bodega Fermín de la Barceloneta perdrà els seus rètols, amb més de 50 anys, perquè l'
@ajuntamentbcn.bsky.social
diu que no els hi agraden. Els propers som la
@bodegacarol.bsky.social
perquè tenim judici a l'octubre i no pinta bé. Una vergonya.
www.instagram.com/p/DZuYgN0NAm...
9
33
37
Molt permissiu aquest colegiado.
4 days ago
0
1
0
reposted by
Ésser 🌧🌿🍄🟫
AEMET
4 days ago
⚠️🔴 AVISO ROJO | Temperaturas máximas superiores a 40 °C en las zonas de Bizkaia interior y Gipuzkoa interior. ➡️ Aviso en vigor el domingo 21 entre las 13:00 y 20:59. ➡️ Peligro extraordinario. ¡Extrema las precauciones! ¡Sigue las recomendaciones de Protección Civil!
1
68
72
reposted by
Ésser 🌧🌿🍄🟫
Nacho Ferrer Gómez
4 days ago
Celebrant els 34 graus d'avui amb grossa festa. "Por" no és cap dels meus cognoms.
3
19
1
No m'havíeu dit que faria calor.
4 days ago
0
4
0
reposted by
Ésser 🌧🌿🍄🟫
Xavi
4 days ago
loading . . .
13
70
30
reposted by
Ésser 🌧🌿🍄🟫
5 days ago
Això no molesta
add a skeleton here at some point
2
33
18
Som-hi que no ha estat res
5 days ago
1
9
0
...muntem un grup armat ?
youtu.be/8ikJngv1D5U?...
add a skeleton here at some point
5 days ago
0
4
1
reposted by
Ésser 🌧🌿🍄🟫
Accions País Català 💫 Actions Pays Catalan
11 days ago
Esdeveniment a Perpinyà
#casal
#festa
#català
#CatalunyaNord
0
3
3
Els somnis es construeixen amb excavadores.
5 days ago
0
6
2
Bon dia !
5 days ago
1
9
0
reposted by
Ésser 🌧🌿🍄🟫
Fosca Cinètica
6 days ago
VISCA CATALUNYA!! DONEU-ME TEMPERATURES MÉS ALTES!!
1
32
5
Si us ha agradat la història del Casacuberta potser també us agradarà la de'n Milà
youtu.be/B--7Ghu7hGc?...
loading . . .
TRAILER MILÀ, RESISTÈNCIA A LA MUNTAYA
YouTube video by NEBRASKA Produccions
https://youtu.be/B--7Ghu7hGc?is=zqbflPMs_ca5ck5B
7 days ago
0
1
1
Els primers alls 😋
7 days ago
0
9
0
reposted by
Ésser 🌧🌿🍄🟫
laie
7 days ago
Li fem un "Good Bye, Lenin!"?
add a skeleton here at some point
1
9
1
Ja deu quedar poc pq acabi l'estiu.
7 days ago
3
4
1
reposted by
Ésser 🌧🌿🍄🟫
Santiago
7 days ago
"La gigafactoria d’IA de Móra la Nova consumirà l’electricitat de 180.000 llars i un consum d'uns 1,3 hm³ d’aigua, l'equivalent a una tercera part de l’embassament de Foix o el consum anual d’unes 20.000 llars." Explica'ns això,
@salvadorilla.bsky.social
.
loading . . .
La gigafactoria d’IA de Móra la Nova consumirà l’electricitat de 180.000 llars
Davant del gran consum d'aigua i energia que tindrà el megacentre de dades de Móra la Nova, el GEPEC, Terra Alta Viva, l’Associació Sediments, Terra i pau, la CGT i Ecologistes en Acció han creat la p...
https://directa.cat/gigafactoria-dia-mora-la-nova-consumira-lelectricitat-180-000-llars/
1
36
44
Els que no sou hipocondríacs deveu tindre una vida increïble.
7 days ago
1
7
0
add a skeleton here at some point
8 days ago
1
8
0
Melompernil.
8 days ago
0
2
0
reposted by
Ésser 🌧🌿🍄🟫
Vakomva
8 days ago
Real que no suportaven no tenir ni un jugador a la selecció 🤡
1
17
3
Bueno.
add a skeleton here at some point
8 days ago
2
3
0
reposted by
Ésser 🌧🌿🍄🟫
Mimosa🍉
9 days ago
Ens han arribat multes i identificacions, algunes poden implicar una despesa econòmica molt important. Vinga, ajudeu-nos a fer difusió i a omplir la CREC! L'educació dels nostres fills, ho mereix!
add a skeleton here at some point
0
17
24
Ah, que demà també es treballa.
9 days ago
0
3
0
reposted by
Ésser 🌧🌿🍄🟫
Bar_Deportes
9 days ago
2
150
38
reposted by
Ésser 🌧🌿🍄🟫
Bar_Deportes
9 days ago
3
8
4
Els seleccionadors no haurien de ser del mateix país també ?
10 days ago
3
6
0
Patapam !!
10 days ago
0
2
0
Load more
feeds!
log in