Vakomva
@vakomva.bsky.social
📤 228
📥 197
📝 1691
M'agrada queixar-me, l'estiu i la truita sense ceba. Antifeixista.
pinned post!
Coses que em fan feliç:
about 2 months ago
3
20
0
reposted by
Vakomva
La trobairitz
3 days ago
S'han hagut de posar regulacions pels petards (quin tipus de petards, a quines hores o a quina distància de llocs com hospitals, boscos, residències de gent gran, animals). Em sembla tan increïble com el fet d'haver de posar cartells que diguin "respecteu les flors" o "tireu de la cadena".
4
34
7
Ha caigut i pensava que es moria 🥺
3 days ago
0
0
0
Partidàs al futsal acabant en penals. Primer punt nostre 💪🏽
7 days ago
0
2
0
Real que no suportaven no tenir ni un jugador a la selecció 🤡
8 days ago
1
17
3
Brutal el que estan fallant 😚
8 days ago
0
2
0
Pobre curaçao 💔
9 days ago
0
5
0
El
@alldayhell.bsky.social
fent carxofes a la brasa...
10 days ago
3
5
0
10 de juny. Amb el fred que fa s'ha confós
14 days ago
1
10
0
El futsal també fent-nos patir
14 days ago
0
1
0
reposted by
Vakomva
Javivi⚡️
15 days ago
El mateix dia hi ha una convocatòria de N.N
0
0
5
Ja heu vist l'ou com balla?
16 days ago
1
4
0
reposted by
Vakomva
Mimosa🍉
17 days ago
Que vindreu diumenge 14?🙏
add a skeleton here at some point
2
27
14
Tout le monde déteste le psg 🖕🏽
24 days ago
1
6
2
Està arribant la secció mascotes a les botigues de roba
29 days ago
3
3
0
Laporta a la solana amb jaqueta i fent saltets. Un dia tindrem un sustu en directe
about 1 month ago
1
7
0
Avui he après a fer-me la vora dels pantalons. No m'he cosit un dit de miracle i m'ha quedat torçat. Renuncio a la vida adulta 🙃
about 1 month ago
0
7
0
Ens veiem a Canaletes, no?
about 1 month ago
0
3
0
Campiones d'Europa!!! 💙❤️
about 1 month ago
0
4
0
reposted by
Vakomva
Mimosa🍉
about 1 month ago
Han començat a arribar multes. Necessitem la solidaritat de tothom per mantenir la lluita per l'educació pública de qualitat! Ajudeu-nos a difondre i col·laborar! Gràcies ❤️ 🔥
add a skeleton here at some point
3
67
95
Quins nervits
about 1 month ago
1
1
0
Ah que Marcos Llorente ha escrit un llibre. Recordeu llegir-lo amb la llum vermella, ulleres grogues i amb el cul al sol
about 1 month ago
1
3
0
130 morts per ébola: 😌 Problemes pel mundial: 😱
about 1 month ago
3
26
16
reposted by
Vakomva
El Salto
about 1 month ago
🛥Israel intercepta 40 barcos de la Global Sumud Flotilla en aguas internacionales y 11 siguen navegando 🇵🇸El ejército de Israel secuestra a 320 civiles de la flotilla que intenta llevar ayuda humanitaria a Gaza. Una decena de embarcaciones consigue burlar el bloqueo.
https://elsal.to/47960
0
37
48
reposted by
Vakomva
La Directa
about 1 month ago
Protestes al Maresme pel festival neonazi Chaos in the sun: “Hi ha veïns i veïnes que aquell cap de setmana no surten al carrer per por i hi ha persones racialitzades que marxen del municipi” ➡️
https://directa.cat/protestes-maresme-festival-neonazi-chaos-in-the-sun-complicitat-administracio/
0
23
20
He sortit a córrer i us he fet un cor
about 1 month ago
0
6
0
És un meme amb potes, tothom a canaletes
about 1 month ago
0
1
0
Però per què parla de manera tan desendreçada? És així tota la roda de premsa? Vaig pel primer negreira
about 1 month ago
2
5
1
M'esteu fent spoilers de la roda de premsa del tito floren
about 1 month ago
0
1
0
reposted by
Vakomva
Eloi
about 1 month ago
Lo pitjor de treballar amb subnormals és que són subnormals
3
32
5
Prenent-me un Paracetamol que va "caducar" el 2023. Què em pot passar? Cap endins.
about 1 month ago
2
5
0
Us porto safareig de l'altre costat. El zasca encara ressona
about 1 month ago
0
11
1
Ens han donat estelada i bandera de palestina. Ja ho tindríem
about 1 month ago
0
4
0
Si us agrada mirar els terrats de Barcelona us podeu posar la rua
about 1 month ago
0
3
0
Primera vegada que m'adormo i faig tard a la feina. No es pot guanyar una lliga en diumenge
about 1 month ago
1
10
1
reposted by
Vakomva
Edgar
about 1 month ago
1
27
5
Canvi urgent de capitans perfavort, no puc
about 1 month ago
0
2
0
La primera lliga de Joan Garcia 🤗
about 1 month ago
0
8
0
Visca el Barça, hòstia!!! 💙❤️
about 1 month ago
0
2
0
Ja podem cantar campions, va, ara sí
about 1 month ago
0
2
1
Mentrestant el vestidor del barça:
loading . . .
about 2 months ago
0
3
0
Avui sortim al balcó a aplaudir🌈🌈🌈
add a skeleton here at some point
about 2 months ago
2
9
2
Tothom a comprar paper de wc 🌈
add a skeleton here at some point
about 2 months ago
0
8
1
Coses que em fan feliç:
about 2 months ago
3
20
0
On sóc?
about 2 months ago
1
4
0
Us diu bon dia
about 2 months ago
1
9
0
Bona nit i puto psg
about 2 months ago
1
1
0
Ostres he vist una mica les noticies que fan a Antena3 i no només desinformen sino que fan directamente campanya anti perro sanche. Però massa descarat. M'ha fet tanta vergonya aliena que no ho he suportat
about 2 months ago
1
0
0
Us he preparat el sopar:
2 months ago
2
16
4
Vist a una parada: 1 rosa -----> 5€ 2 roses ---> 10€ Gràcies, sabem sumar 🖕🏽
2 months ago
2
13
0
Bona diada del pol·len 💛
2 months ago
0
5
0
Load more
feeds!
log in