Jag brukade känna mig glad och lite stolt över att vara en del av det här landet. Men det har ’Sverigevännerna’ och deras medlöpare, nu under det tagna namnet ’de blågula’, effektivt förstört. Nu känner jag bara skam.
#nationaldagen
add a skeleton here at some point
19 days ago