Regeringen för krig mot aktivister, men lobbyister med direktlinje till ministrar kallar man inte aktivister, fastÀn de pÄverkar politiken med betydligt mer resurser och tillgÄng. FrÄgan Àr alltsÄ inte OM man ska fÄ pÄverka. FrÄgan Àr VEM som ska fÄ pÄverka.
#ebbabusch #regeringen #svt #aktivism
2 months ago