Raset, no ens vinguis a fer pena amb això dels atacs d'angoixa, tu que n'has provocat uns quants i només fas que sublimar la teva impotència en bilis cap als altres, cap als qui fan o han fet alguna cosa. Fes-te gran, accepta que el temps passa i les il·lusions es desfan. I treballa una mica, home.
21 days ago