«Sykkelfeltet» på Storo
@sykkelfeltetstoro.bsky.social
📤 181
📥 44
📝 167
Bilder av sykkelfeltet i Vitaminveien på Storo. Nå også med memes.
21.06 - 11:52 - Klassisk søndagsvibe på Storo.
3 days ago
0
5
1
19.06 - 12:06 - ASKO: Vi forsyner Norge med sperrede sykkelfelt i Storo-område
5 days ago
3
23
3
13.06 - 17:24 - Tre biler og en buss Over Oslo i Sykkelfeltet på Storo.
10 days ago
0
9
0
09.06 - 13:26 -Mon tro hvilken restaurant maten skal hentes fra?
11 days ago
1
11
2
Hvordan medienorge beskriver el-sparkesyklister.
16 days ago
2
14
4
02.06 - 16:06 - En klassisk hendelse i syv sekunder, når en syklist våger seg inn i parkeringsfeltet på Storo i det en buss passerer.
loading . . .
21 days ago
1
19
4
Heldigvis er politiet på plass og sørger for at bilismen blir opprettholdt også på dager med landskamp!
23 days ago
1
9
1
Trygg trafikk når noen få sparksyklister gjør noe dust.
www.nrk.no/ostfold/atva...
loading . . .
24 days ago
1
8
1
29.05 - 18:21 - Bilistene slår grusomt tilbake etter
@criticalmassoslo.no
og stiller med tre biler, varebil, henger og gressklipper. Der ble nok syklistene eid dessverre.
26 days ago
1
22
2
24.05 - 18:29 - Det koker i sykkelfeltet på Storo i Pinsa.
about 1 month ago
1
8
3
23.05 - 18:00 - Hadde vært fett å sperre veien her et par døgn kun på grunn av en fotballkamp.
about 1 month ago
0
1
0
22.05 - 11:20 - Atter en gang er det fotballfeber i sykkelfeltet på Storo. Regner med at alle 5 kjøretøy har særskilt tillatelse til å parkere.
about 1 month ago
0
3
0
21.05 - 18:01 - Nå faktisk også med parkering «med særskilt tillatelse». Sykkelfeltet blir stadig mer sykkelvennlig.
about 1 month ago
2
18
4
19.05 - 18:09 - Vegvesenets Prinsippvurdering for korte sykkelfelt har nå gjort det ulovlig å sykle i sykkelfeltet på Storo.
about 1 month ago
0
12
1
15.05 - 18:20 - Åtte bilister søker samhold i sykkelfeltet på Storo. En av dem i gangfeltet.
about 1 month ago
1
9
3
Enda et offer sendt i graven av bilens høye beskytter! Deilig!
about 1 month ago
1
12
3
06.05 - 18:52 - Bra det ikke var opphøyd sykkelfelt her. Da hadde far med to barn bakpå sykkelen vært i skikkelig fare.
about 2 months ago
0
29
6
06.05 - 18:43 - Håper maten smakte!
about 2 months ago
0
1
0
The Torkel Bjørnskau Experience 3.0
about 2 months ago
0
5
0
01.05 - 18:24 - Matleveransearbeidere uten stor grad av forening står forent i sykkelfeltet på Storo. Fem forskjellige matbudbiler fløy inn og ut innen jeg rakk å passere sykkelfeltet.
about 2 months ago
1
13
3
30.04 - 18:11 - Den følelsen når Skodaen svinger inn i det nedsenkede sykkelfeltet rett foran øynene mine og jeg får fem på rad 🤩
about 2 months ago
0
10
0
29.04 - 12:21 - Fire biler i sykkelfeltet. Hvit Tesla i ferd med å svinge inn for å bli den femte. Blå Hyundai stopper for å prate fra vinduet til sjåføren av grønn bil. Men HELDIGVIS er det ikke noe opphøyd sykkelfelt her, så syklistene i området kunne knapt vært tryggere.
about 2 months ago
1
34
18
The Torkel Bjørnskau Experience 2.0
about 2 months ago
0
4
1
The Torkel Bjørnskau Experience
about 2 months ago
0
31
9
Fint å holde den gamle klisjeen i live! Hvem trenger bilister når man har sykkelvenner som Marit Vea ...
about 2 months ago
1
26
7
19.04 - 17:58 - Blå Ford stopper lovlig ved siden av sykkelfeltet. Sort Tesla svinger ut. Blå Ford kjører fram og parkerer ulovlig i sykkelfeltet på Storo. The circle of life.
2 months ago
1
14
4
18.04 - 18:00 - Tips til folk som parkerer i sykkelfelt i Fredrikstad: parker heller på Storo. Så slipper du bot.
2 months ago
0
13
1
reposted by
«Sykkelfeltet» på Storo
Ulrik Eriksen
2 months ago
Det finnes som kjent ikke unntak mot regelen, bortsett fra
@sykkelfeltetstoro.bsky.social
1
4
2
Dette føles som en støtteerklæring fra leserne av Fredriksstad Blad til oss som drømmer om et Storo der syklister får lov til å bruke sykkelfeltene. Sykkelfeltforkjempere i alle norske byer, foren dere!
add a skeleton here at some point
2 months ago
0
17
2
Aksjon i sykkelfeltet på Storo? Vi sykler så sakte vi klarer gjennom sykkelfeltet på Storo slik at ingen bilister kan parkere i sykkelfeltet på Storo!
2 months ago
0
5
1
09.04 - 18:12 - Dieselkremt på gang i sykkelfeltet på Storo!
2 months ago
0
3
0
08.04 - 18:18 - Hvem skulle trodd at det faktisk skjuler seg enda en bil bak Audien!
3 months ago
0
13
2
06.04 - 18:28 - For et fint, nytt sykkelfelt du har fått på Storo! Det hadde vært synd om en bil parkerte der.
3 months ago
2
15
5
05.04 - 18:14 - Ekte hattrick! God påske 🐤 🐤 🐤
3 months ago
0
4
0
04.04 - 14:04 - Pila peker på området der syklister for all del ikke må oppholde seg. God påske!
3 months ago
0
17
3
01.04 - 17:42 - Sikkert bare aprilsnarr. De flytter seg sikkert snart. Kul prank!
3 months ago
1
13
2
29.03 - 18:40 - Fire biler med statlig finansiert drivstoff, én syklist uten sykkelfelt.
3 months ago
1
28
6
29.03 - 12:42 - De står sikkert der fordi de har glemt å stille klokka.
3 months ago
0
2
0
28.03 - 13:33 - Flotte påskeparkeringsforhold i sykkelfeltet på Storo.
3 months ago
0
13
3
26.03 - 17:58 - Ingen slagord, bare bilpopulisme og avgiftskutt på drivstoff.
3 months ago
0
7
1
Hva var vel livet uten bil?
3 months ago
0
3
1
«Build me an army worthy of Mordor» eventuelt «Nå må vi sørge for at folk ikke kjører mindre bil framover!»
3 months ago
0
1
1
Atter en dag i bilens paradis.
3 months ago
0
7
1
Hvorfor har de alltid så utrolig dårlig tid?
3 months ago
2
8
1
22.03 - 13:16 - Nå nærmer vi oss en slags rekord i antall dager på rad med minst 4-5 biler i sykkelfeltet på Storo. Vårslepp!
3 months ago
2
17
4
21.03 - 17:48 - 4 på rad. Ble 5 på rad noen sekunder senere da atter en Tesla plasserte seg på rekka. Ellers flotte forhold for myke trafikanter.
3 months ago
3
23
3
19.03 - 13:04 - Eksemplariske parkeringer med cirka én billengde mellom hver av de fem bilene som parkerte i sykkelfeltet på Storo. Sorry. Mente sykkelfeltet på Thon.
3 months ago
0
12
4
14.03 - 16:15 - Ikke i bildet: Mor på el-sykkel, med to barn på lasteplan, som dukket opp ett minutt etter bildet. Hun måtte sykle i veien ved siden av de fem bilene som sto parkert i Oslos beste sykkelfelt.
3 months ago
1
19
3
11.03 - 17:08 - Heldigvis er det umulig å kjøre bil i Oslo
3 months ago
0
5
1
#ingenbakrattet
3 months ago
0
4
1
Load more
feeds!
log in