Luulen, ettĂ€ tĂ€mĂ€ liikennemerkki riittÀÀ kaikkeen, missĂ€ on ihminen: luonnossa, meressĂ€, joella, taivaalla, maalla, kaupungissa, pellolla, metsĂ€ssĂ€, tiellĂ€, toisten ihmisten kanssaâŠ
Sorry, luottamus ihmiseen on kyllÀ koetuksella tÀssÀ maailmassa.
2 days ago