Sergi Sobrino
@sergisobrino.bsky.social
📤 723
📥 1019
📝 3355
Catalan English Teacher. Massís.
https://cloze.bearblog.dev/
Tinc una idea per un tatuatge, ajudeu-me a acabar de definir-la! Essencialment el missatge seria POSIWID (The Purpose Of a System Is What It Does). No sé si en anglès o traduït al català, no sé si les sigles o la frase, no sé ben bé com tot plegat. Alguna idea?
about 10 hours ago
3
3
1
Fent més que abans de l'operació 😄
about 12 hours ago
0
1
0
reposted by
Sergi Sobrino
Ignasi Bea Seguí
about 14 hours ago
Va, que per provar no passa res. Busco un article titulat "Los que cayeron en las checas", de Matías Villamuera. Publicat a Interviú entre 1980 i abril de 1981. La publicació no està disponible digitalment ni indexada. SOLIDARITAT.
2
3
14
reposted by
Sergi Sobrino
Earthling
1 day ago
🎯
415
20982
6448
reposted by
Sergi Sobrino
La trobairitz
1 day ago
Això genera moltíssimes simpaties. Conec més d'un que veu això com una confessió de col·lega, com algú amb qui poden empatitzar, algú amb qui treure ferro a tot, fer risses, no sentir-se moralment defectuosos. El gran gruix de gent busca relaxar la neurona i l'ultradreta els ho sap donar.
add a skeleton here at some point
2
24
3
Aquests exercicis us faran el dia a dia més fàcil. Podeu fer-los amb més o menys pes, però el propi moviment us anirà genial.
1 day ago
0
5
0
Si veieu això, poseu un vampir que no sigui Dràcula.
add a skeleton here at some point
1 day ago
0
2
0
Les notes a la ESO són sobre 4 des de fa un temps. Voldria comentar el tema amb això:
2 days ago
1
1
0
Feliç solstici d'estiu! Feliç perquè ja s'estan escurçant els dies, s'entén.
2 days ago
1
9
0
reposted by
Sergi Sobrino
Ivan Beà 🫒❄️
2 days ago
d'aquí 20 minuts serem al solstici d'estiu i a partir d'ara el dia s'escurçarà, ja ho tenim!* *puto estiu
5
34
11
reposted by
Sergi Sobrino
Jordi
2 days ago
La societat de merda que hem construït és profundament autodestructiva. Tot pel turisme, tot pel benefici de quatre acaparadors, i la gent arraconada, massacrada, humiliada, quin fàstic més profund. Això te un nom, i el sap tothom: Capitalisme.
loading . . .
1
52
38
reposted by
Sergi Sobrino
Jesse Felder
3 days ago
‘Something is broken in price discovery when companies with negative earnings keep outperforming companies with positive earnings.’
www.apollo.com/wealth/the-d...
42
1084
274
reposted by
Sergi Sobrino
⛓️Jordi Txa⛓️
3 days ago
Imagineu-vos hospitals sense personal de neteja i després parlem de feines de valors afegits. Em sap greu que bon agent tingui tant incrustat el raonament classista del capitalisme. Enhorabona per haver tingut els recursos i suports socials necessaris que us han permés una "bona" formació.
1
20
2
un altre si veus això videojoc de la infantesa
add a skeleton here at some point
3 days ago
1
4
0
Mira, és com el Trump Phone! com diuen als comentaris, ja està bé que passi això. Són fatxes estafant fatxes.
add a skeleton here at some point
4 days ago
1
3
1
Si veus això, posteja un joc que et porti a la teva infància.
add a skeleton here at some point
5 days ago
1
3
2
reposted by
Sergi Sobrino
Elaia 🍂
5 days ago
Lo creo que ha pasado con esta tormenta de mierda es que niñatos pijos han ido al exámen de euskera sin saber ni dar los buenos días, han suspendido de pleno y les han organizado para montar una "protesta" y crear una polémica de la nada Polémica que ahora difunden los diarios y cuentas de siempre.
1
14
4
Per tots els que comenceu a pensar en "és que no vull les xarxes socials i els videos aleatoris i tota la part addictiva, però NECESSITO un GPS, i Spotify, i WhatsApp": Una cosa du l'altre. Els Smartphones són eines molt útils segrestades per companyies que volen que ens en tornem addictes.
add a skeleton here at some point
5 days ago
0
4
0
N'hi ha prou amb no fer-ho, també us ho dic.
add a skeleton here at some point
5 days ago
0
1
0
reposted by
Sergi Sobrino
By Cory Doctorow (GPG 0xBF3D9110957E5F4C)
6 days ago
Here's a fun fact about Elon Musk: in 2020, his (nominal) net worth was $20b, and today it's $1t (nominally). But *that's* not the fun fact; *this* is: everything he's done since 2020 was a flop. 1/
18
1549
675
reposted by
Sergi Sobrino
derek guy
6 days ago
RIP Mark Rothko. You would have loved how the hydrogen peroxide bleach is only turning the Reflecting Pool blue around the perimeter
loading . . .
1454
38128
8164
He tingut un altre petita conversa sobre la IA/LLM i vull repetir un tema: el model de negoci és que arribem a necessitar-los i els haguem de pagar cada mes. Es preten arribar a això: - Fent que empreses substitueixin treballadors per serveis (sabem que els encanta, les ETT són la mateixa idea)
6 days ago
2
5
0
reposted by
Sergi Sobrino
Salut i anarquia
6 days ago
0
14
6
oh, consumirà, consumirà. Depèn.
add a skeleton here at some point
6 days ago
0
1
0
puta vida, de veritat.
add a skeleton here at some point
6 days ago
0
2
0
He llegit queixes sobre que les seleccions d'alguns països tinguin jugadors no nascuts a aquests països que em semblen una mica "primer els de casa" with extra steps.
7 days ago
1
3
1
Avui hi ha un article a El Periódico que parla del tema, curiosament. Ho expliquen per la presència de bandes de narcotràfic, cocaina i marihuana, majorment. Aquí a la Catalana Terra, es veu, hi ha bastanta producció de marihuana i una legislació relativament laxa.
add a skeleton here at some point
8 days ago
1
2
0
reposted by
Sergi Sobrino
CREC! Caixa de Resistència Educativa de Catalunya
about 1 month ago
⚠️ OBRIM la CREC!, la Caixa de Resistència Educativa de Catalunya! Una eina de suport mutu nascuda de les assemblees educatives, per mantenir en el temps la lluita educativa Donacions:
summum.coop57.coop/ca/crec#dona...
Sol·licituds a
assembleesdocents.cat/crec.html
! GUANYAREM!
loading . . .
0
36
43
Només uns recordatoris: - Una mica d'exercici és infinitament millor que zero exercici. - Una mica tres o quatre vegades a la setmana és molt millor que molt una vegada al mes. - Dedicar tres dies a la setmana una hora al gimnàs farà que les altres 165 hores de la setmana siguin millors.
9 days ago
0
18
2
Llorando me hallo
add a skeleton here at some point
9 days ago
1
4
0
reposted by
Sergi Sobrino
9 days ago
Mira que hi ha coses per criticar a CiU i els espanyols sempre escullen la catalanofòbia. Li va parlar en anglès perquè és la llengua materna del papa, parlar la llengua d'aquí et dirigeixes és un gest de respecte cultural. Cretins.
loading . . .
2
27
5
s'han d'agafar a coses així perquè saben que no tenen raó. Que no us enganyin: el team estiu vol pantalons curts, mosquits, i altres signes de la fi de la civilització. En deu dies comencen a escurçar-se les hores de sol. Resistim!
add a skeleton here at some point
9 days ago
2
10
0
reposted by
Sergi Sobrino
Amy
11 days ago
guy has a trillion dollars, 0 friends, and has never landed a joke. I know a pact with the devil when I see one.
365
25316
5046
Algú de per aqui va fer ahir un post que parlava de l'editorial Fum d'Estampa, sobre un autor que la recomanava. Algú me'l podria enllaçar? No el trobo ara!
12 days ago
2
1
0
El que no era, segur, és en castellà
add a skeleton here at some point
12 days ago
0
9
1
Mira, com les olimpíades!
add a skeleton here at some point
12 days ago
1
9
1
A mi realment m'agradaria poder parlar de què està passant per a que estem al límit de que un tiroteig a Barcelona no sigui noticia pel fet de ser un arma de foc. El problema, però, és que qualsevol pregunta al respecte és segrestada i duta cap al discurs racista.
13 days ago
2
17
2
reposted by
Sergi Sobrino
Martines Jr 🧀
13 days ago
La notícia: Un home executat a trets al mig de Barcelona. Els comentaris:
6
23
4
Ja que m'ho pregunteu, la meva OPENIÓ és que els Papes son més conscients de la imatge i de la necessitat de ser conseqüents amb la doctrina, i simultàniament la política a occident està tornant-se cruel i visceralment misògina, racista i classista, així que a la pràctica tenim un papa d'esquerres.
add a skeleton here at some point
13 days ago
1
1
0
Normalment no veiem els encapçalaments dels altres. Publica el teu.
add a skeleton here at some point
13 days ago
1
3
1
Voldria dedicar un premi a tots els que "és que no poden deixar el twitter". Esteu legitimant i donant força al fill de puta aquest.
add a skeleton here at some point
13 days ago
0
9
0
Opinions
14 days ago
2
6
0
reposted by
Sergi Sobrino
Bosqui🏳️🌈
14 days ago
GRASIAS MIRAM NUGUERAS AL PAPA PARLANT CATALA
1
8
1
reposted by
Sergi Sobrino
14 days ago
Sobretot per poder llegir tuits de penya xulíssima explicant perquè ser catòlic i d'esquerres is the new punk.
add a skeleton here at some point
4
16
2
reposted by
Sergi Sobrino
derrassenc
14 days ago
1/n Mireu, la investigació operativa, que és la ciència d'aconseguir la millor solució per un problema complex de milers de variables, fins fa uns quants anys podia gastar hores de computació perquè la capacitat dels servidors no era la d'ara. Es gastava electricitat per regular els semàfors d'una >
add a skeleton here at some point
1
5
3
Tinc opinions
add a skeleton here at some point
14 days ago
1
2
0
reposted by
Sergi Sobrino
15 days ago
Tantes coses a dir que no sé per on començar. El Papa, Bernabeu, Florentino, Bustamante, monges voleiant estanqueres... és 1939.
loading . . .
24
107
63
Estic molt actiu amb el tema de les protestes del professorat i les demandes de millora, en gran part perquè hi crec però també en part perquè, segons com vagi això, potser em repenso on vull ensenyar.
17 days ago
1
5
0
Al final serem deu fent vaga demà. Fa una setmana vam ser un (jo). 😄😄😄
add a skeleton here at some point
19 days ago
0
10
0
Load more
feeds!
log in