Qua sociale status ben ik een loser of een outsider (de norm = niet single zijn, rechts zijn, een mooie auto en "verzorgd" kapsel hebben, carriere willen maken 'beter dan diploma', vliegreizen maken, klagen over "woke", bbq met pintje en zwembad,... ). Gepriviligieerd ben ik dan weer wel.
4 days ago