Aína #HaiCamín
@ainaasturies.bsky.social
📤 237
📥 20
📝 327
Agora n'Asturies
#HaiCamín
📢Partíu pa l'Asturies del sieglu XXI. 🔗
http://aina-asturies.org
Güei tamos n'Uviéu na movilización de la plataforma Asturies Pola Paz. Non al militarismu nin a la so economía de guerra que nos fai probes.
15 days ago
0
3
3
El nuestru compañeru Gonzalo Barrena, de l'Agrupación d'Aína del Oriente escribió en LNE esti artículu que vos recomendamos lleer y esparder:
www.lne.es/opinion/2026...
15 days ago
0
4
4
📢 Aína acudió esti fin de selmana al convite del Partíu Verde d'Asturies p'asistir, a comuña, a los actos de celebración del 15 aniversariu de la formación de Verdes Equo en Gasteiz.
17 days ago
2
21
10
El nuestru compañeru Lluis Aique Iglesias escribe en Nortes sobre'l Polu Asturianu qu'Aína yá ta emburriando xunto a otres organizaciones y persones d'estremaos sectores sociales. Écha-y una güeyada y ¡espardi la idea!
www.nortes.me/2026/06/05/u...
loading . . .
Un polo asturianu pola vida, con esperanza y ensin mieu - Nortes | Centradas en la periferia
La izquierda estatal n’Asturies namás tien mieu: que vienen los bárbaros.
https://www.nortes.me/2026/06/05/un-polo-asturianu-pola-vida-con-esperanza-y-ensin-mieu/
18 days ago
0
9
9
📜 Un 25 de mayu de 1808, los y les asturianes decidieron tomar el control y organizar la resistencia contra l'imperiu. 💙💛 Diseñaron una bandera, basada nos símbolos históricos del país y punxeron les nuestres instituciones populares al máximu nivel.
#25Mayu
loading . . .
about 1 month ago
1
9
8
Damos la norabona al Colectivo Distrito Este d'Uviéu y toles vecines, pola exitosa movilización de güei per Ventanielles, demandando un parque na zona y meyores servicios. Porque Uviéu nun ye namás "las zonas nobles" de les que siempre fala Canteli. ¡Puxu dende los barrios populares!
loading . . .
about 1 month ago
0
4
3
Desapaecen los salmones d'Asturies. Y el gobiernu asturianu, pudiendo, nun fai nengún tipu de xestión del mediu. Como con tantes coses. Desapaecen los salmones. Y los pueblos. Y el derechu a la vivienda. Y la sanidá pública de calidá.
about 1 month ago
1
7
7
Hemos facer un UVIÉU ESTE meyor. L'agrupación d'Aína d'Uviéu sofita la movilización pol Parque del Este del Colectivo Distritos Este de la ciudá.
#AquíUnParqueYá
loading . . .
about 1 month ago
1
5
4
reposted by
Aína #HaiCamín
Esteban González Corteguera
about 1 month ago
Con esti tiempu yá hai gana d'un polu asturianu
@ainaasturies.bsky.social
💪💪💪
0
3
2
Representantes de la Executiva d'Aína aconceyaron con Izquierda Sindical Asturiana, sindicatu que tamién pertenez a la Intersindical Asturiana, pa conocer de primer mano les principales situaciones de precariedá llaboral nel so ámbitu de trabayu.
about 1 month ago
1
5
6
Güei, el nuestru compañeru de la Executiva, Ástor Llaneza, escribe en
@lavozdeasturias.bsky.social
sobre un
#PoluAsturianu
.
add a skeleton here at some point
about 1 month ago
0
4
6
⬆️ La construcción d'un Polu Asturianu énte les eleiciones asturianes de mayu de 2027. ⚠️ Llei, Espardi, Comenta, Participa.
about 1 month ago
3
9
7
Güei tamos en La Pola Siero, participando nuna mesa de partíos aldericando sobre la privatización del agua del conceyu entamada pola asociación y Plataforma "Agua Pública Siero". Cepi, ¡vamos cerrate'l grifu! 💧
about 1 month ago
0
4
3
Güei tamos en La Pola Siero, participando nuna mesa de partíos aldericando sobre la privatización del agua del conceyu entamada pola asociación y Plataforma "Agua Pública Siero". Cepi, ¡vamos cerrate'l grifu! 💧
about 1 month ago
0
10
9
P'Aína, Andalucía déxanos deprendizaxes que valen p'Asturies y pa lo que quier promover el nuestru espaciu políticu 📍 Lo de cerca tien más puxu que lo de lloñe: volvemos ver que les organizaciones tresformadores y apegaes al territoriu avancen nesti contestu de polarización, igual que pasó n'Aragón
about 1 month ago
1
7
9
Va unos díes n'Uviéu tuvo llugar un ataque homófobu na redolada de la Cai de la Lila. Güei,
@batelast.bsky.social
y AJT Uviéu convocaron a comuña una movilización de refuga nesi sitiu. Tola solidaridá cola persona agredida y unidá énte l'odiu. Por una Asturies y un mundu llibre de fobies.
about 1 month ago
0
6
8
⚒️ Aína colos mineros d'Ibias Los mineros de Mina Miura, en Tormaleo (Ibias) lleguen a Uviéu andando, dempués de caleyar una montonera díes en defensa de los sos derechos. La solidaridá de la xente emburria la so llucha, con tol sofitu popular.
loading . . .
about 1 month ago
1
5
5
Día de milenta reivindicaciones n'Uviéu. Agora mesmo, énte la Xunta Xeneral, vecines de Mieres defendiendo l'aire llimpio pa vivir.
about 1 month ago
0
9
6
📝 "Cinco muertos y munchu caradura", un artículu del nuestru compañeru Pelayo Martínez sobre la traxedia humana y les consecuencies polítiques del accidente mineru de Zarréu. Lléilu, enteru, en Nortes: 🔗
www.nortes.me/2026/05/10/c...
about 2 months ago
0
6
5
Güei tuvimos na movilización pola
#oficialidá
del asturianu y gallego-asturiano / eonaviego convocada pola Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana.
@exunta.bsky.social
Miles de persones caleyando xuntes pa caltener les llingües propies del país. L'asturianu ye muncho más qu'un derechu.
loading . . .
about 2 months ago
1
11
9
Vémonos a les 12h pa caleyar xuntos y xuntes na manifestación de la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana en defensa de la
#oficialidá
. ¡Pola cultura y el patrimoniu llingüísticu del país!
about 2 months ago
0
5
3
Una representación institucional d'Aína participa güei nel actu central del Día de les Lletres Asturianes entamáu pola Academia de la Llingua Asturiana. ¡Bon Día Grande de les Nuestres Lletres y mañana toes a la manifestación de la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana!
@exunta.bsky.social
about 2 months ago
0
16
10
✊ ¡Fuelga del 0-3! 📍 La etapa 0-3 ye clave nel desarrollu de la infancia y nun pue construyise dende la precariedá. 📝 Dende Aína sofitamos a les trabayadores de les escuelines, un pegoyu pa esa meyor versión d'Asturies na que pensamos y pola que lluchamos.
loading . . .
about 2 months ago
1
10
9
Güei tamos na Conseyería d'Educación, sofitando la llucha de les docentes d'Asturianu y Gallego-Asturiano / Eonaviego, que, nesti entamu de la Selmana les Lletres Asturianes, tán enzarraes en defensa de la Especialidá Docente y de la dignidá pal so enseñu. Solidaridá y puxu, ADAE. Y
#oficialidá
.
about 2 months ago
0
16
11
Agora mesmo, peles cais de Xixón, prometemos facer tolo posible POR PONER LA ECONOMÍA AL SERVICIU DEL PUEBLU ASTURIANU.
#1Mayu
#Asturies
about 2 months ago
0
15
11
📌Compañeros y compañeres, ✊Mañana, 1 de Mayu, ye'l día grande de les y los trabayadores, y queremos deseavos una bona xornada, asina como proponevos l'alcontranos.
about 2 months ago
1
12
9
La escuela pública ye l'únicu modelu que garantiza la igualdá d'oportunidaes y la construcción d'una sociedá cohesionada. ¡Non a los conciertos na escuela asturiana! ¡Nada, nada, nada, pa la concertada!
about 2 months ago
1
13
9
Güei tamos na presentación del Pequeñu Atles Llingüisticu d'Asturies (PALLA), una obra cimera pa siguir conociendo y defendiendo'l patrimoniu llingüísticu del país.
about 2 months ago
0
12
8
Güei tamos en Xixón, sintiendo a la ex-vicealcaldesa de Viena, Maria Vassilakou, falando del derechu a la vivienda, xunto al Partíu Verde d'Asturies
@verdesequoasturies.bsky.social
y munchos axentes sociales y persones comprometíes.
2 months ago
0
13
9
Mañana, martes 21 d'abril, Aína organiza xunto al Partíu Verde d'Asturies una actividá en Xixón p'afondar nel alderique sobre'l modelu de vivienda que naguamos p'Asturies. Va ser a les 19h y nel Centru Municipal de L'Arena de Xixón y tais toes convidaes.
www.nortes.me/2026/04/18/d...
loading . . .
La ex vicealcaldesa de Viena hablará en Xixón sobre el modelo de vivienda de la capital austriaca - Nortes | Centradas en la periferia
La exvicealcaldesa Maria Vassilakou interviendrá en un coloquio en Asturias para analizar políticas urbanas europeas que han logrado mantener alquileres accesibles.
https://www.nortes.me/2026/04/18/debate-gijon-modelo-vivienda-publica-viena/
2 months ago
1
17
12
reposted by
Aína #HaiCamín
Partido Verde Asturies
2 months ago
El sistema de vivienda de Viena ye un modelu únicu n'Europa que prioriza l'accesu a un llar dignu como un derechu, non como una mercancía. Convidámoste a aldericar con nós y
@ainaasturies.bsky.social
y cola ex vicealcaldesa de Viena, Mary Vassilakou, sobre esti tema
www.nortes.me/2026/04/18/d...
loading . . .
La ex vicealcaldesa de Viena hablará en Xixón sobre el modelo de vivienda de la capital austriaca - Nortes | Centradas en la periferia
La exvicealcaldesa Maria Vassilakou interviendrá en un coloquio en Asturias para analizar políticas urbanas europeas que han logrado mantener alquileres accesibles.
https://www.nortes.me/2026/04/18/debate-gijon-modelo-vivienda-publica-viena/
0
16
13
reposted by
Aína #HaiCamín
Partido Verde Asturies
2 months ago
El sistema de vivienda de Viena ye un modelu únicu n'Europa que prioriza l'accesu a un llar dignu como un derechu, non como una mercancía. Convidámoste a aldericar con nós y
@ainaasturies.bsky.social
y cola ex vicealcaldesa de Viena, Mary Vassilakou, sobre esti tema tan urxente y actual.
0
17
10
reposted by
Aína #HaiCamín
Partido Verde Asturies
2 months ago
El sistema de vivienda de Viena ye un modelu únicu n'Europa que prioriza l'accesu a un llar dignu como un derechu, non como una mercancía. Convidámoste a aldericar con nós y
@ainaasturies.bsky.social
y cola ex vicealcaldesa de Viena, Mary Vassilakou, sobre esti tema tan urxente y actual.
0
10
10
reposted by
Aína #HaiCamín
Partido Verde Asturies
2 months ago
El sistema de vivienda de Viena ye un modelu únicu n'Europa que prioriza l'accesu a un llar dignu como un derechu, non como una mercancía. Convidámoste a aldericar con nós y
@ainaasturies.bsky.social
y cola ex vicealcaldesa de Viena, Mary Vassilakou, sobre esti tema tan urxente y actual.
0
19
13
El sistema de vivienda de Viena ye un modelu únicu n'Europa que prioriza l'accesu a un llar dignu como derechu, non como mercancía. Una gran rede estable de vivienda social de titularidá pública val de pilastra pa esti modelu del que podemos aprender pa la so implantación n'Asturies.
2 months ago
1
15
11
Movilización vecinal histórica n'Uviéu pa defender El Campillín de la so destrucción pa facer un parking. ¡El Campillín nun se toca!
loading . . .
3 months ago
0
11
8
📢El IV Congresu d’Aína alcuerda impulsar un polu políticu asturianu que desborde la organización ya interpele a la sociedá.
loading . . .
3 months ago
1
17
12
🚰 Güei tamos en La Pola Siero, al llamáu del texíu vecinal del conceyu, con Agua Pública Siero, defendiendo la xestión pública del agua. Siero movilízase escontra la privatización del agua que quier imponer l'alcalde del PSOE.
loading . . .
3 months ago
1
8
7
IV Congresu d'Aína en marcha: "Asturies llevanta’l puñu pa valtar al que t'afuega".
3 months ago
0
13
9
📢- Si cuando escueyes lo meyor pa la to xente garres lo asturiano... ¿por qué non a la hora de facer política? 💙💛 Aína: facemos camín.
loading . . .
3 months ago
0
9
5
📢 Asturies, tiempu de nós. Afíliate 👉 Participa nel congresu del sábadu 21 de marzu 👉 Trabaya a comuña pa llograr la meyor versión d'Asturies. Asturies llevanta'l puñu pa valtar al que t'afuega.
aina-asturies.org
3 months ago
1
6
5
Güei tamos coles docentes d'asturianu y eonaviego/gallego-asturiano y los sindicatos d'enseñanza na presentación de la marcha al ministeriu pa demandar lo que ye de xusticia: ser como les y los demás. Especialidá docente yá.
3 months ago
0
10
7
Esti día aconceyamos en Bimenes col so alcalde, Aitor García, que nos abrió les puertes del so despachu pa falar de cómo se xestiona'l conceyu yerbatu, de cómo actúa una agrupación como Asturianistes por Bimenes y de cómo trabayar dende les instituciones p'ameyorar la calidá de vida del pueblu.
3 months ago
1
11
8
El nuestru compañeru Pelayo Olai reaiciona, nesti artículu, a l'arrenuncia d'Izquierda Xunida a oponese a la implantación d'universidaes privaes n'Asturies nesti artículu en
@lavozdeasturias.bsky.social
.
4 months ago
1
13
11
Ayer caltuvimos un alcuentru enforma arriquecedor cola xente de
@verdesequoasturies.bsky.social
A comuña, pudimos intercambiar paeceres alrodiu’l panorama políticu actual y analizar los retos del presente y del futuru a los que s’enfrenta’l país.
4 months ago
1
18
13
📢Entamen güei les movilizaciones de fuelga del Conveniu de montaxe y empreses auxiliares d'Asturies qu'afeuta a unos 3.000 trabayadores asturianos. Depués de 15 meses na que la patronal nun fai más que retrasar les negociaciones, la clas trabayadora sal güei a la cai a defender los sos drechos.
loading . . .
4 months ago
1
8
9
8M: La Villa foi güei capital d'Asturies.
loading . . .
4 months ago
0
9
6
¡Esti 8m vamos a facer camín toes xuntes! Vémonos na cai ✊💜📢🔥✊💜📢🔥✊💜📢🔥
4 months ago
0
10
4
Les y los docentes d'Asturianu y Gallego-Asturiano tán agora mesmo nun encierru na escuela de Cabueñes, Xixón, demandando SER COMO LES Y LOS DEMÁS DOCENTES: poder opositar, ganar una plaza y dar estabilidá y educación de calidá a los escolinos y escolines.
loading . . .
4 months ago
1
16
11
📌5 Marzu 🕢 19:00 Ónde: La Revoltosa, Xixón Na selmana del 8M entamamos una mesa redonda coles organizaciones: La Muyerada, La Güestia Roller Derby, Muyeres Pachamama. Un espaciu pa deprender sobre estos colectivos qu’ayuden a construyir una Asturies más feminista y segura pa toes.
4 months ago
1
9
4
Load more
feeds!
log in