M’he trobat, per primer cop, aquesta declaració, en un article de la Revista de Llengua i Dret i m’ha cridat l’atenció. Si l’autor ja el signa -i, per tant, n’assumeix la responsabilitat intel-lectual-, trobo que no calia donar cap més explicació. Una eina és una eina i prou. No hi esteu d’acord?
about 2 months ago