Lidtsurretstædigtype
@karinaengedahl.bsky.social
📤 1252
📥 698
📝 4348
Familiemor. Heldigt gift. Type1 type Selvudnævnt formand for
#gløggklubben
Vi skal en tur til Malmø. Min mand skal købe en tand, men hvad skal jeg købe? Altså ud over løsgodis? Vi tager toget, så der bliver nok ikke noget der er særligt tungt.
14 days ago
2
2
0
reposted by
Lidtsurretstædigtype
Kristian Jensen
23 days ago
Dejligt at genfinde mange forslag fra
@greenpowerdenmark.dk
i regeringsgrundlaget. 😃 Blandt andet disse:
1
9
3
Mennesker der ikke har mere seriøse indvendinger mod skattefinansieret tandlæge og transport end at det altså ikke er gratis, skal seriøst finde en mindre prut at pille i
24 days ago
5
33
0
Hvad gør mennesker, der bor i nybyg hvor soveværelset er vestvendt og bliver 26 grader for at sove køligt? Giver det mening med en luftkøler med vandtank eller er der bare en tårnventilator? Findes der noget der ikke larmer eller lyser? Hit me
#blålys
27 days ago
8
8
1
Næsten som dobbelt-æggeblomme 🤩
28 days ago
1
14
0
Flæskestegssandwich, fadøl og fodbold ⚽
about 1 month ago
1
17
0
God pinse ♥️
about 1 month ago
1
24
0
Vores Airbnb-gæst mødte op i en gf-trøje. Det er friskt, når man har booket et værelse på Vestegnen. Vi bød dem velkommen, gratulerede og kørte dem til deres fest, som de konger de jo er 💙🤍
about 1 month ago
3
12
0
Var det et jordskælv?
about 1 month ago
2
9
0
Jeg har købt et ur, der matcher mit tøj og holder øje med mit blodsukker. I en ældrevenlig størrelse ♥️
about 1 month ago
3
15
0
Det bli'r en go' dag. Jeg har en bred smag!
about 1 month ago
0
4
0
Så kan man jo lige så godt få malet de vægge, mens man venter på sofaen. Jeg bruger rødvinsflasker til at holde papiret på plads. Reglen er at hvis man spilder på en flaske, så skal den drikkes
add a skeleton here at some point
about 1 month ago
1
10
0
1. division er en gyser
about 1 month ago
1
4
0
Det var egentlig lidt fint at sjælland også fik problemer med ulve
about 1 month ago
2
3
0
Man må formode FCM ikke har nogen intentioner om at ende i straffe.
about 1 month ago
0
3
0
Smart af fck at starte helt ufarligt, for at lokke modstanderen i søvn
about 1 month ago
1
3
0
Jeg fejrer på forhånd at FCM vinder Pokalen. Så er jeg sikker på at der bliver en fejring 🥳 God kamp til alle (undtagen nogle af jer)
#fckfcm
about 1 month ago
1
5
0
My Girl. Sidste skoledag 🥹 De er lidt skøre, men shit de er søde 🩷🩷
loading . . .
about 1 month ago
0
10
0
Tillykke til gymnastikforeningen 🥳
about 2 months ago
0
2
0
Der er stadig spænding om, hvilken jysk klub, der ender med guldmedaljerne. Heldigvis er det en jysk klub no matter what ❤️
about 2 months ago
1
1
0
Jeg har solgt vores sofa. Jeg er ikke super populær 😂
about 2 months ago
3
44
2
Gallakjolen er dampet til husbehov og der er monteret lynlås og for i clutchen. Så kan jeg vel godt gå i seng
about 2 months ago
0
15
0
Skal kammerjunkere knuses?
add a skeleton here at some point
about 2 months ago
3
7
0
reposted by
Lidtsurretstædigtype
Michael Nielsen
about 2 months ago
Jeg skal på ferie - impulsiv beslutning og jeg kan derfor ikke nå på stadion i aften. Derfor sælges en billet til AGF - SønderjyskE på stemnings afsnittet.
#blålys
#ksdh
0
5
7
Hvis man skal købe en MacBook til en teen, der skal på efterskole, hvad skal man så holde sig fra ift årgang (styresystem) og hvad skal man tilvælge?
#blålys
about 2 months ago
5
2
2
Hvis du er i tvivl om, hvorvidt du skal spise hveder dagen inden Store Bededag eller PÅ dagen, så kommer svaret her. Begge dage. Det er bagværk med kardemomme.
add a skeleton here at some point
about 2 months ago
1
11
1
Pizza, øl, chips, dip og fodbold 🖤❤️
2 months ago
2
20
0
Er jeg den eneste der synes det er rart at have en have, men ikke gider fjerne ukrudt? Betaler man sig bare fra det?
2 months ago
7
14
0
Suveræne Herning bryder tørken og er dansk mester for første gang i 14 år | Ishockey | DR
share.google/9vp39rhdMdo1...
loading . . .
Suveræne Herning bryder tørken og er dansk mester for første gang i 14 år
Herning Blue Fox' ishockeyherrer vinder finaleserien med 4-0 over Herlev Eagles.
https://share.google/9vp39rhdMdo1sEYNg
2 months ago
1
3
0
dinavis.dk/sport/ECE192...
🖤♥️
loading . . .
Anders Agger bor i Aarhus holder meget af – men ikke med – AGF
AGF's guldrivaler fra FC Midtjylland har en stor plads i Anders Aggers hjerte. TV-manden bor tæt på Fredensvang og kan godt se, at det kan ende med DM-guld til byens hold.
https://dinavis.dk/sport/ECE19224390/anders-agger-holder-med-fcm-bor-i-aarhus-og-tror-paa-dmguld-til-agf/?fbclid=IwdGRzaARYil9jbGNrBFiJ7mV4dG4DYWVtAjExAHNydGMGYXBwX2lkDDM1MDY4NTUzMTcyOAABHs9_9dJh41bgGRPYJ3pHvOxxzonTWupGouf4w2HpJsUfXqPN7GG2XHgtC6Gk_aem_BuZuFbIvoPOMlrowVGTEFA&sfnsn=mo
2 months ago
1
1
0
Jeg har lige lukket ned for i dag. Til gengæld holder jeg fri i morgen, så det er weekend. Jeg kører torsdag aften ind med ølkage og fodbold ❤️🖤 Ølkage til aftensmad, siger du. Ja, selvfølgelig 🩷
#sldk
#sjffcm
2 months ago
0
7
0
Fodbold er så uretfærdigt nogle gange. Heldigvis ❤️🖤
2 months ago
0
1
0
#DagensBob
#caturday
#lørdagskilling
2 months ago
0
12
0
Claus støvsuger og vasker gulv. Det bliver lettere og lettere at være heldigt gift ❤️
2 months ago
0
10
0
Man må godt crashe
#vovsemandag
med
#DagensBob
2 months ago
2
11
2
Maden på Brøndby Stadion fejler ikke noget. Vinen er faktisk også glimrende!
#biffcm
2 months ago
0
6
0
Jeg skal på Brøndby Stadion i morgen og er gået i gang med at drikke mig mod til. Når jeg det?
#sldk
#biffcm
3 months ago
1
9
0
Jeg har kørt min teen til fest. Hun havde ikke drikkevarer med. Åbenbart fordi hun skal spille kamp i morgen. Hun havde konsulteret chatgpt, der foreslog max 3 genstande og masser af vand. Er hun overhovedet mit barn?
3 months ago
0
11
0
Hvem af jer har købt for mange billetter til Grøn Koncert i Valby?
#grøn
3 months ago
0
3
1
Jeg troede simpelthen at Troels Trier VAR død
3 months ago
3
4
0
reposted by
Lidtsurretstædigtype
Anders Puck Nielsen
3 months ago
Kan forstå at Jotam Confino ovre på X langer ud efter mig for at sige at amerikanerne måske begår krigsforbrydelser, for det gør de i hvert fald ikke. Det er bare noget rod, når den amerikanske præsident så blander sig i debatten og siger at, nej, formålet er faktisk krigsforbrydelser.
add a skeleton here at some point
22
267
26
Ild og rødvin, verdens fineste flyverdragt, Zootropolis2, mine rejsemakkere (ja, her er lidt koldt)
#påske
#sommerhus
#midtjylland
loading . . .
3 months ago
2
19
0
Hvis bare Cecilie Livs kæreste solgte kokain
3 months ago
1
27
0
Lørdag i sofaen med 8 kg fløff
#lørdagskilling
3 months ago
0
16
1
Ved dem der stemmer blåt egentlig at deres stemme på øget privatisering harmonerer dårligt med, at de grundlæggende er en underskudsforretning for staten? Flere penge til dig selv mod selv at betale for de ting vi i dag kan benytte uden egenbetaling
3 months ago
1
5
0
Mere af det samme -bare med nye bogstaver
#valgamok
3 months ago
0
4
0
Der er smørrebrød til de valgtilforordnede i Avedøre 🩷
3 months ago
3
35
0
Ligger gratis på en podcast platform nær dig
add a skeleton here at some point
3 months ago
2
2
0
reposted by
Lidtsurretstædigtype
Nicolai B. Hansen
3 months ago
Jeg ville have været en bedre forsker hvis jeg ikke skulle bruge hele arbejdsdage månedligt på nonsens med kommune og psykiatri pga handicappet barn. Kan godt forstå dem der giver helt op og dem der ikke har seks tons akademisk uddannelse at trække på. For dem må det være endnu tungere slæb.
1
48
6
Jeg besøger min mor på 81 på hospitalet. Hun brækkede hoften i går og er blevet opereret i dag. Der er simpelthen lige en sygeplejerske, der har spurgt om jeg var barnebarnet. Sygeplejersker får for lidt i løn 🩷
3 months ago
2
58
0
Load more
feeds!
log in