MerJ.
@meeer.bsky.social
📤 523
📥 241
📝 13041
De camí.
#Gana
#Merblondie♥️
34° Amanida.
#Canelons
Salsitxes A DINAAAAAAAAR!
about 2 hours ago
2
4
0
Ja he cobrat! I doble 💰
loading . . .
about 23 hours ago
0
4
0
He fet un cor amb les fulles dels til·lers 💛
about 23 hours ago
1
8
0
He estat en un jardí romàntic preciós, hi ha un bust on diu. Treballa, pensa, lluita més creu, espera i ora. Qui enfonsa o alça els pobles és Déu, que els ha creat.» Autor: Jacint Verdaguer i Santaló.
loading . . .
1 day ago
1
4
0
Pizza de Sant Joan.
#Gana
2 days ago
0
10
0
🦋
loading . . .
2 days ago
0
5
0
Coca de llardons.
2 days ago
1
10
0
Els clips perfectes per na
@spuistraat.eurosky.social
🦇
2 days ago
1
3
0
Tinc les vaques per sobre de la caseta de fusta gratan-se als arbres, pot ser volen coca de Sant Joan 🤔
loading . . .
3 days ago
1
2
0
Per fi a casa.
3 days ago
0
1
0
Salmó i brie. Anar fent temps.
#TercerEsmorzar
3 days ago
0
4
0
POBA de mi...
3 days ago
0
8
0
Per què els hi donen una màquina de tallar gespa o una serra electrica als sucnormals? Porta així des de les 19h.
loading . . .
4 days ago
1
2
0
Jo quan m'amago del sol.
4 days ago
0
3
1
@peretubert.cat
🤍 The curly feathers of Sebastopol geese
loading . . .
4 days ago
0
1
0
Primer el 2 i després el 1.
4 days ago
2
1
0
Un ós.
4 days ago
4
7
0
MAGNUM.
#LesPostres
4 days ago
1
5
0
Truita de patates, alls, ceba i carbassó, i pa torrat. A SOPAAAAAR!!
4 days ago
0
7
0
reposted by
MerJ.
Raspi
4 days ago
Jo, a l’única graduació que hi he anat, és a la de les ulleres.
7
22
3
No és pot respirar al carrer, se't cremen les vies respiratòries. 43°
add a skeleton here at some point
4 days ago
0
2
0
Hidrateu-vos
loading . . .
4 days ago
0
4
0
Tinc teclat nou.
4 days ago
1
9
1
🔥🔥🔥
4 days ago
0
3
1
Una mà més per tocar-se la poTlla.
loading . . .
5 days ago
1
7
2
Ho necessito.
5 days ago
2
12
0
Crema de carbassó, pizza i figues. A SOPAAAAAR!!
5 days ago
0
6
0
Totes. Art Deco-style tabletop radios, 1930.
5 days ago
1
4
0
Ara és pot estendre la roba que no es cremarà amb el sol.
5 days ago
0
3
0
🙁
5 days ago
0
3
1
La 2 i la 9.
5 days ago
0
2
0
Aquesta barana de ferro forjat personalitzada que funciona com una escultura única a l'aire lliure, va ser feta a mà per l'artista de metall Yury Fedorovich en Ucrania.
5 days ago
0
0
0
No és podrà fer res.
5 days ago
0
4
0
Sintra, Portugal
5 days ago
5
29
0
💚 📍 Nymphaeum of Egeria, Italy 🇮🇹
5 days ago
1
7
0
Viscaaaaa 💛
add a skeleton here at some point
5 days ago
0
4
0
40° 🔥🔥🔥
5 days ago
1
4
0
Regal del pagès.
#Carbassó
5 days ago
0
9
0
11,88km.
#ElPasseig
#Magnòlies
5 days ago
0
3
0
He fet arròs i amanida. A DINAAAAAAAAR!
5 days ago
0
3
0
L'hora de donar l'esmorzar als nois 🐎
5 days ago
1
5
0
Em quedo pillada amb tots.
loading . . .
6 days ago
3
4
0
Perquè l'arquitectura ja no es el que era. Why don’t we make them like that anymore?
loading . . .
6 days ago
0
1
0
Són més llestes que nosaltres. Les pops femelles tracten els mascles molestos de manera agressiva: llançant-los pedres.
loading . . .
6 days ago
6
29
5
Doncs jo no em deixo llepar per aquest bitxarraco. Veiem una abella fustera llepant la pell humana per obtenir sals i minerals presents en la suor. Encara que la seva mida pot resultar intimidant, aquestes abelles solen ser tranquil·les i poques vegades piquen si no se senten amenaçades.
loading . . .
7 days ago
1
11
2
reposted by
MerJ.
En Ocasiones Veo Bares
7 days ago
Que sapigueu que la Bodega Fermín de la Barceloneta perdrà els seus rètols, amb més de 50 anys, perquè l'
@ajuntamentbcn.bsky.social
diu que no els hi agraden. Els propers som la
@bodegacarol.bsky.social
perquè tenim judici a l'octubre i no pinta bé. Una vergonya.
www.instagram.com/p/DZuYgN0NAm...
9
33
37
Totalment. It looks absurd until you hear this dude’s voice.🙌
loading . . .
7 days ago
0
5
0
Mola molt!
8 days ago
1
5
0
Amanida de pasta, broquetes de gambes i xocs a la planxa i, formatges. A SOPAAAAAR!
8 days ago
1
5
0
Primer assecar les hortensies desprès, posar-les al millor lloc.
8 days ago
1
7
0
Load more
feeds!
log in