In België ook, daar is nu te kort aan stroom. Die stroom levert Nederland nu. Dat betekent dat de strokmtariever vanavond 4x over de kop gaan! Want zoveel vraag dus duur verkocht.
Gebruik je airco dus liefst overdag, dat scheelt veel geld (item Nieuwsuur gisteravond).
En nee #GEENKerncentralesDus
add a skeleton here at some point
about 13 hours ago