persefonekomplekser
@snegurotsjka.bsky.social
đ€ 184
đ„ 125
đ 2131
et lettere motvillig tannhjul i samfunnets urverk đđïž
Morsomt at Ä vÊre arbeidsledig, trygda, singel og fanget pÄ leiemarkedet er akkurat det JEG sÄ for meg skulle skje, og det akkurat det alle rundt meg IKKE sÄ for seg
about 1 hour ago
1
0
0
Har gÄtt i bare t-skjorte uten jakke to dager pÄ rad we're so back
3 days ago
0
2
0
Alt pÄ Bake Off/Bakemesterskapet hÞres sÄnn her ut for meg: Äneeei, maskarponesyre fosforylerer gjÊren, nÄ er kaka for avsatt og chamonixkremen eksploderer, er du helt idiot
4 days ago
0
5
0
Unnskyld men er ikke Röyksopps In Space ekstremt dreamy for en first dance⊠dere hÞrte det her fÞrst, gratis tips
5 days ago
1
1
0
omg de har gjort om hele ishallen til en nattklubb i ~anledning vm~. HÄper i det minste det lokale breddeidrettslaget tjener fett pÄ det, men yikes
7 days ago
1
1
0
Neglen pÄ bÄde peke- og langfingeren min har knekt, i anledning pride
7 days ago
0
3
0
Det er sÄ urettferdig at man blir bakfull. Tenk Ä bli straffet pÄ denne mÄten bare fordi man har prÞvd Ä ha det litt gÞy
9 days ago
0
6
0
Noen pÄ twitter skrev en gang at full bush i blondetruse ser ut som et pelsete, lite dyr innestengt i bur, og jeg blir konfrontert med dette svÊrt levende tankebildet jevnlig
11 days ago
0
2
0
Har ennÄ ikke fÄtt vÄr-/sommerfÞlelsen. Null glede og entusiasme Ä spore. Mildt sagt pissed off.
12 days ago
0
0
0
Hales dĂžd minte meg om at vi desperat trenger en komet man kan se med det blotte Ăžye
12 days ago
1
0
0
Ekstremt skudd i mĂžrket, men har noen en hĂžyre propp til 1st gen airpods pro liggende?
13 days ago
0
1
1
De tre menneskene som er igjen pÄ jorda nÄr havene har fordampet og overflatetemperaturen nÄdd 1130 varmegrader: ah shit gutta, skal vi legge pÄ ett skuddÞgn pÄ hvert dÞgn eller doble lengden pÄ en dag? Stein saks papir pÄ det?
13 days ago
0
0
0
Skjenking til kl. 6 bare pga fotball er sÄ syyykt. Hvordan gikk det gjennom? Er regjeringa bare et forvokst elevrÄd? Gutt (18) ass politikk
14 days ago
0
11
1
Plutselig flashback til at jeg var med i rosenkorsordenens barneorganisasjon. Esoterisk speideren
18 days ago
0
1
0
Har sÄ lyst til Ä bli bioingeniÞr at jeg begynte Ä grÄte av Ä tenke pÄ det. Ekstremt delulu, det er null sjanse for at jeg greier det, mÄtte dobbeltsjekke at jeg har tatt medisiner i dag
20 days ago
0
1
0
MannosfÊren hamrer lÞs pÄ fjesene sine fordi de tror det er det kvinner vil ha, men det kvinner egentlig vil ha er han fyren som sjonglerer pÄ tiktok
21 days ago
0
3
0
Hater at jeg har blitt sÄ sykt mellow av zyprexa. Knocket schizoen rett ut av meg lol
21 days ago
0
0
0
NĂ„r crushet fra 2008 ser instastoryen din đ
22 days ago
0
2
0
Har nĂ„ hĂžrt den nye plata og det var definitivt verdt Ă„ holde ut for đ Som om Geogaddi og Campfire Headphase fikk en fĂžkka, kristenfundamentalistisk baby
add a skeleton here at some point
24 days ago
0
1
0
Joggefyr stopper ved fotgjengerovergangen og lÞfter strategisk t-skjorta for Ä «lufte» seg og «tilfeldigvis» flashe sixpacken, men jeg bryr meg ikke, jeg er opptatt med Ä tenke pÄ Hassan fra Bake Off som bÄde ser og hÞres ut som en nerd i en Hollywood-film fra 90-tallet
26 days ago
0
6
0
Den hyggelige fyren pÄ Joker som sier «kos deg!» nÄr jeg er innom pÄ en solskinnsdag og kjÞper en sixpack. My man, jeg skal bare dÞyve mine sorger, men takk for omtanken
26 days ago
0
8
0
Trenger en rÞyk (freidig lÄnt fra
@fjellmannen.bsky.social
)
26 days ago
1
2
0
NÄ er det over fem mÄneder sida katta dÞde, og jeg tror ikke jeg noen gang i hennes sÞtten Är lange liv har vÊrt sÄ lenge borte fra henne
26 days ago
0
5
0
Se, greia er er at nÄr noe gÄr galt passer jeg alltid pÄ at brua er ettertrykkelig nedbrent bak meg, for deretter Ä bruke ti Är pÄ Ä hate meg selv for Ä ha brent brua
27 days ago
0
3
0
Vil trene meg opp til Ä lese teori og filosofi og sÄnt igjen, men det kjennes ut som hjernen min har krympa
28 days ago
0
1
0
Kom plutselig til Ä tenke pÄ da jeg kom til andre runde i opptak som cabin crew i widerÞe og mÄtte ta en personlighetstest for Ä bestemme om jeg var mer ild, vann, jord eller luft. Arbeidslivet er ekstremt useriÞst
30 days ago
0
7
0
Fy faen sÄ godt vant man blir av Ä bo i Oslo. Kjennes ut som jeg er fullstendig isolert og i fritt fall fordi butikken stenger tidlig nÄr jeg har en Joker 200 meter fra dÞra lmao
about 1 month ago
0
2
0
Trenden «utvaska burgunder caps» still going strong pÄ lÞkka
about 1 month ago
0
0
0
Jeg lurer sÄnn pÄ hva det er som skjer nÄr 20-bussen bare ⊠ikke gÄr. Det stÄr en lang rekke busser pÄ endestoppet Galgeberg, men likevel og uten forklaring hopper de bare over en avgang
about 1 month ago
0
3
0
Man mĂ„ disable det manuelt pĂ„ hver enhet man spiller fra đ Naboen har fĂ„tt ny hĂžyttaler sĂ„ nĂ„ inviteres jeg til jammer igjen, og jeg har sikkert uforvarende invitert ham ogsĂ„
add a skeleton here at some point
about 1 month ago
1
1
0
Ahhh dagen etter eksamen, da alle feilene fra besvarelsen dagen fÞr plutselig deiser ned i hodet pÄ deg
about 1 month ago
0
2
0
Ser tallene 9 og 5 overalt i det siste, men sÄ skjedde det ingenting 9. mai, sÄ nÄ mÄ jeg vente helt til 5. september. Eller kanskje 9+5 betyr noe?? Hjelpl
about 1 month ago
1
1
0
Syns det skal bli sol og varmt snart sÄ selvbruninga virker troverdig
about 1 month ago
0
1
0
reposted by
persefonekomplekser
Mathea
about 1 month ago
Siden de ikke selv er aktive pÄ bsky, sÄ tillater jeg meg Ä dele Amnestys gratulasjon i anledning dagen
4
270
62
Det lĂ„ en hel pavlova pĂ„ bakken i nedgangen til t-banen â°ïžđŻïž
about 1 month ago
0
6
0
Noen burde lage en bunadslommeparlÞr for jeg kan jo ikke slepe pÄ den kilotunge coffee table-bunadsboka mi
about 1 month ago
1
3
0
Jeg er glad sÄnne som meg finnes for Ä kunne sette alle andre i et bedre lys
about 1 month ago
0
2
0
NRK Mat tagger fiskeretter med «vegetar» đ«
about 1 month ago
0
5
0
Introduserte broren min for boards of canada og han clocka det som stonermusikk med Ă©n gang đ
about 1 month ago
0
1
0
Begynte Ä drikke to kopper kaffe hver morgen da jeg fikk kaffetrakter, fordi «tar jo like lang tid Ä brygge én kopp som to». NÄ er jeg fanget i en evig runddans. «Hadde jo vÊrt godt med en tredje kopp, det gjÞr vel ingenting»
about 1 month ago
0
1
0
Instagram har begynt Ă„ KI-oversette videoer som ikke er pĂ„ engelsk đ Det er en liten «oversatt med KI»-boble nede i hjĂžrnet over caption, og sĂ„ mĂ„ man trykke pĂ„ den og velge sprĂ„k for Ă„ fĂ„ se den originale videoen
about 1 month ago
0
1
0
Hvorfor er hjernen sÄnn «Denne lÄta du ikke har hÞrt pÄ sida 2014? PÄ hjernen. Det eneste som hjelper er Ä hÞre pÄ den. Aner ikke hva tittelen er og det er ikke sangtekst sÄ du kan ikke google det. Beste jeg kan gi deg er et ballpark estimate pÄ sjanger. Have fun!»
about 2 months ago
0
2
0
Jupiter har lowkey dÄrlige vibes. Pinlig Ä ha hatt gardinene trukket fra og latt Jupiter se meg ha sex⊠definitivt for mye maskulin energi
about 2 months ago
0
2
0
Var pÄ fest og mÞtte en som gÄr til samme psykiater som meg. Hva slags type brother er man da?
about 2 months ago
1
0
0
Ballerinasko er pÄ moten igjen ⊠ungdommen nekter nok en gang Ä lÊre av millennials' feil (hofteproblemer og kronisk plantar fasciitt)
about 2 months ago
0
1
0
Syns det er sÄ morsomt nÄr postbudene gÄr balls to the wall i de paxsterne. Ligger pÄ to hjul i rundkjÞringa pÄ Carl Berner, liksom
about 2 months ago
0
0
0
Tenker fortsatt pÄ jordskjelvet⊠for en opplevelse
about 2 months ago
0
4
0
FÞler meg sÄ teit som sjekker journalen min etter Ä ha vÊrt pÄ dps. Obsessed med Ä vite hva folk tenker om meg!!! Og sÄ stÄr det bare sÄnn «pasient opplever seg fortsatt deprimert, serumspeil bestilt»
about 2 months ago
0
2
0
Fortalte psykiateren at jeg nettopp hadde lest om Boltzmann brain, og han mente at jeg kanskje ikke burde ta mental helse-tips fra Boltzmann
about 2 months ago
0
0
0
Fordi ingenting er gÞy og alt er kjedelig har jeg i hvert fall hatt anledning til Ä la meg selv bli opplÞst i musikken i det siste. Er ingen aficionado (fÄr man si), men hÞrer pÄ mixtapes fra favorittartister og oppdager nye vinkler og innflytelser, sÄ noe har det vel for seg
about 2 months ago
0
2
0
Load more
feeds!
log in