Cèsar Cervera
@kaesar14.bsky.social
📤 110
📥 203
📝 564
Aquí hauria d'escriure algo enginyós i graciós però sas que us ho deixo a la vostra imaginació
pinned post!
He creat una llista de bluescailers ebrencs per així trobar-nos fàcilment 👇🏾
add a skeleton here at some point
over 1 year ago
0
3
0
Pronte farà un mes q estic a la nova feina i la veritat q sóc més feliç. No hi ha un q estigui tots els dies queixant-se o enfadat i l'empresa pinta q va bé econòmicament. Vaya bé tu xeic!
1 day ago
0
0
0
FEU LO FAVOR DE NO CRIDAR QUAN PARLEU !
1 day ago
0
0
0
reposted by
Cèsar Cervera
Nacho Ferrer Gómez
5 days ago
està tot ple de subnormals i gent que s'hi torna.
2
26
6
Això per esmorzar 👌🏼
add a skeleton here at some point
6 days ago
0
0
0
reposted by
Cèsar Cervera
Onsesvist
7 days ago
Oh, quin plaer de tarda, no recordo apretar tanta fruita als mostradors en ma vida.
1
5
2
reposted by
Cèsar Cervera
Pere Tubert Juhé, PhD
7 days ago
ME CAGO EN LA PUTA MARE DE LA GENT TRIANT ABRICOCS QUE NO PITGEU LA FRUITA FILLS DE LA GRANDÍSSIMA PUTA
3
13
2
reposted by
Cèsar Cervera
Hèctor Quinto
26 days ago
He vist un cotxe groc i he estat a res de fotre-li un meco a la noia que tinc al costat al bus. Estic fregidíssim.
4
17
1
reposted by
Cèsar Cervera
Joel Serras
27 days ago
No seré jo qui defensi els sociates, però això de l’atac judicial constant cap a ells demostra que a espanya no mana el partit que governa. Ells sí que tenen estructures d’estat sòlides. XD
2
11
2
La majoria de la gent quan t'envia un Watsapp vol q li respongués immediatament i a vegades no pot haver-hi una resposta immediata. A vegades crec q aniria bé tornar a la telefonia fixa quan això del mòbil i Watsapp no existia
28 days ago
0
0
0
reposted by
Cèsar Cervera
Fonsi Loaiza
about 1 month ago
Violencia policial hoy en la huelga de las educadoras infantiles contra el gobierno de Ayuso en Madrid.
loading . . .
68
524
506
reposted by
Cèsar Cervera
TERMI 🍌 Humor, etc.
about 1 month ago
Ahir sensor de fum que comença a pitar com un boig. Truco als que abans eren Securitas Direct: Que tregue les piles i demà (avui) envien un tècnic entre 10 i 12h. Aviso: més tard no que he de sortir i no hi haurà ningú. Quan ha vingut? EXACTE. VERISURE potser sí, però VERIPUNTUAL, no gens.
0
4
1
reposted by
Cèsar Cervera
Rebordonit 🥃🚬
about 1 month ago
Per una educació pública, gratuïta, de qualitat i en català! 🔥💪
www.diaridetarragona.com/ebre/260741/...
loading . . .
Prop de 200 docents de les Terres de l'Ebre i el País Valencià tallen l'N-340 a Vinaròs
Reivindiquen una educació en català, millores salarials i exigeixen les dimissions de les conselleres Niubó i Ortí
https://www.diaridetarragona.com/ebre/260741/prop-200-docents-les-terres-l-ebre-i-pais-valencia-tallen-l-n-340-vinaros.html
0
3
2
reposted by
Cèsar Cervera
Fosca Cinètica
about 1 month ago
L’altre dia vaig anar a Vic i… creepy Pilarin Bayés! 💥
6
59
5
reposted by
Cèsar Cervera
Jordi Mallach 🇵🇸
about 1 month ago
Circulen vídeos del ministre Gvor "visitant" als segrestats per la Flotilla. És un show. És part de la maquinària de propaganda sionista. El maltractament escala quan apareixen aquests porcs davant les càmeres, són imatges per a consum de la malalta societat israeliana. És millor no compartir. ❤️🇵🇸
3
14
6
reposted by
Cèsar Cervera
Josep Català
about 1 month ago
doncs és igualet que son pare epd
add a skeleton here at some point
1
12
1
reposted by
Cèsar Cervera
Ésser 🌧🌿🍄🟫
about 1 month ago
0
19
1
reposted by
Cèsar Cervera
La Vuelta
6 months ago
😍 Here's the official route of
#LaVuelta26
! 😍 😍 ¡El mapa de
#LaVuelta26
! 😍 😍 Le parcours de
#LaVuelta26
! 😍
4
59
26
reposted by
Cèsar Cervera
Trens Dignes i Transports Terres de l'Ebre - Priorat
about 1 month ago
🚏🚍 Pals a les rodes per poder pagar al autobús de la
#HIFE
😡 i en conseqüència et quedes a peu 🚶🏽♂️. ▶️ Si algun cop t'ha passat alguna cosa semblant, deixa el teu comentari
loading . . .
0
1
1
reposted by
Cèsar Cervera
Jaume Fitzgibbons de Romagosa
about 1 month ago
A Canalefas!!!
0
3
1
reposted by
Cèsar Cervera
Xavi
about 1 month ago
0
6
2
reposted by
Cèsar Cervera
Iñigo Sáenz de Ugarte
about 1 month ago
Esta semana se han dado un castañazo brutal Ayuso, el Real Madrid y La Oreja de Van Gogh. ¿Creará tendencia o es solo un fenómeno insólito?
2
118
21
reposted by
Cèsar Cervera
White Pèrill
about 1 month ago
👑
0
19
2
reposted by
Cèsar Cervera
FC Barcelona
about 2 months ago
The title keeps getting closer 🏆
0
63
14
reposted by
Cèsar Cervera
FC Barcelona
about 1 month ago
EL CLÁSICO IS OURS AND WE ARE THE CHAMPIONS!!! 🏆
0
116
49
reposted by
Cèsar Cervera
ジョルディ - jordi
about 1 month ago
loading . . .
Sad Barcelona Fan at FC Barcelona Match
ALT: Sad Barcelona Fan at FC Barcelona Match
https://static.klipy.com/ii/4e7bea9f7a3371424e6c16ebc93252fe/ad/f4/57z4PJpFufFRI9Tcl5.gif?hh=427&ww=498&mp4=MDHYPoMTaINU&webm=fUpq0sIp4OR1Ge8
0
25
6
Asencio a presó!
about 1 month ago
0
0
0
reposted by
Cèsar Cervera
Jaume Fitzgibbons de Romagosa
about 1 month ago
Un moment de calma. Ara tots estem pensant en els cinc, moltes vegades hem estat en la situació i ha passat poques vegades, així que no ens fem il·lusions. Ara, si ho volem fer... HANSI posa els onze que siguin més del Barça... I els que no pensin en el Mundial...
1
2
1
reposted by
Cèsar Cervera
Pere Tubert Juhé, PhD
about 1 month ago
Volem sang.
1
10
3
GOOOOOOOOOOL ‼️de Ferran 🙂
about 1 month ago
0
0
0
reposted by
Cèsar Cervera
Hèctor Quinto
about 1 month ago
JUAN ANTONIO CANTA VIVE LA LUCHA SIGUE
3
4
1
reposted by
Cèsar Cervera
Noriguis
about 1 month ago
Tchouamení titular. S'ha premiat que ha entrenat amb intensitat aquesta setmana.
4
25
5
GOOOOOOOOOOL ‼️
about 1 month ago
0
0
0
reposted by
Cèsar Cervera
Brian Cutts
about 2 months ago
Allò de que un entitat públic busca un treballador només per una feinata d'estiu i quan fas clik, et surt un pdf de 20 pagines en un llenguatge formal, rebuscat, ple de requisits, condicions, punts que sumen, i altres rotllos... burocràcia clàssica de la peninsula ibèrica.
#franquismepersistent
0
3
3
reposted by
Cèsar Cervera
Ḷḷuisín Grisú▼
about 2 months ago
En la puerta del Gregorio Marañón poniendo velas por Fede Valverde
0
4
1
reposted by
Cèsar Cervera
Sònia Herrera
about 2 months ago
add a skeleton here at some point
2
4
2
reposted by
Cèsar Cervera
Oriol Malet
about 2 months ago
Porto deu anys creient que hi ha un tarat que em suplanta la identitat digital utilitzant el meu nom i cognom, i ara m'he adonat que és el meu tiet, que em dic com ell. Jo que sé, deixeu-me en pau.
4
30
3
reposted by
Cèsar Cervera
Bar_Deportes
about 2 months ago
0
41
7
reposted by
Cèsar Cervera
Dr. Explosions
about 2 months ago
2
26
7
reposted by
Cèsar Cervera
Cesc Wardrak
about 2 months ago
jodert... quin fiestón!
2
13
4
reposted by
Cèsar Cervera
Pere Tubert Juhé, PhD
about 2 months ago
Un altre cop a debatre legalitat, ciència, sentit comú, responsabilitat individual i epidemiologia per culpa d'un virus zoonòtic.
3
12
2
reposted by
Cèsar Cervera
Sheila
about 2 months ago
Què serà lo pròxim, que no ens deixin xupar polEHHHH
add a skeleton here at some point
5
16
1
reposted by
Cèsar Cervera
Mar Calpena
about 2 months ago
Jo en pandèmia vaig constatar que una part no menor de la població mataria metafòrica i literalment els seus avis a canvi de poder sortir de festa.
add a skeleton here at some point
1
29
4
reposted by
Cèsar Cervera
Montxo V. Sempere 🍉
about 2 months ago
Bé, mon'anem. Fins aquí l'enèsima història de Renfe pel seu servei impagable a Catalunya. Estem tots bé, res a patir. Comparat amb el rescat que acostumen a fer a Rodalies, encara hem tingut un poquet de sort.
loading . . .
0
5
3
reposted by
Cèsar Cervera
Montxo V. Sempere 🍉
about 2 months ago
El tren es va avariar en sentir unes tremolors en el cotxe de cap, d'origen desconegut, mentre passàvem per un túnel. Ara ja retiren la rampa de transferència, estem tots transferits. El retard ja és de més de dues hores per a arribar a Barcelona.
loading . . .
1
5
2
reposted by
Cèsar Cervera
Montxo V. Sempere 🍉
about 2 months ago
Ja estic al tren de socors que s'utilitza per al servei Avlo.
loading . . .
1
4
2
reposted by
Cèsar Cervera
Montxo V. Sempere 🍉
about 2 months ago
Al final ni arnesos, ni tobogans. Eixim tots per una mateixa porta on han habilitat una rampa de transferència de tren a tren.
loading . . .
2
4
2
reposted by
Cèsar Cervera
Montxo V. Sempere 🍉
about 2 months ago
Ens han enviat un tren Avlo de transport de socors, està parat al costat del tren Avant despotrilat.
1
4
2
reposted by
Cèsar Cervera
Montxo V. Sempere 🍉
about 2 months ago
Sort que tenim dels bombers, sempre al servei del poble. Però jo vull un tobogan, no un arnès, xé.
1
5
2
reposted by
Cèsar Cervera
Montxo V. Sempere 🍉
about 2 months ago
Sembla que el terra està tan avall que quasi que hi hem de baixar fent rappel.
4
6
2
Load more
feeds!
log in