Prod aster
@prodaster.bsky.social
📤 785
📥 628
📝 8898
Musician - Guitarist - Ⓐnarchocommunist ραντεβού στους δρόμους
pinned post!
Όταν ήμασταν παιδιά μας έλεγαν οτι η φτώχεια θέλει καλοπέραση αντί να μας μαθαίνουν ότι θέλει εξέγερση
over 1 year ago
4
222
136
reposted by
Prod aster
a Land Panther 🍉🇵🇸🇨🇺🇬🇱
1 day ago
Εσύ της τράπεζας Ελλάδας που έγραψες την έκθεση, πήρες το ΟΚ του Στουρνάρα ή θα σε ψάχνει;
add a skeleton here at some point
0
9
7
reposted by
Prod aster
George 🍉🏳️🌈
1 day ago
Για την ακρίβεια, είμαστε πολύ πιο κοντά να βρεθούμε εκεί από το να αποκτήσουμε Φερράρι
add a skeleton here at some point
0
17
13
reposted by
Prod aster
John Quays (the II) 🍉🇵🇸YNWA
1 day ago
Γεια σας
2
6
1
reposted by
Prod aster
Vericocum
1 day ago
Γελαγαν οι πολιτικοι μαζι τους
1
1
1
reposted by
Prod aster
a Land Panther 🍉🇵🇸🇨🇺🇬🇱
1 day ago
Me too😆😂😝🍻
0
1
1
reposted by
Prod aster
N🍉🍉DLE
1 day ago
Ακριβώς όμως όπως τα λες γιατί ως γνωστόν, εμείς στην οικογένεια πάντα δεξιά ψηφίζαμε
0
4
1
Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν μια μύτη με μακριά μαλλιά😂😂
1 day ago
11
29
14
reposted by
Prod aster
a Land Panther 🍉🇵🇸🇨🇺🇬🇱
2 days ago
Πως στονμπούτσο, λένε κάτι τέτοια; Αφ' ενός "μας καταστρέψετε" απ' την άλλη "θα σας ξαναψηφίσουμε";;; 🤯🤡
1
7
1
"Μας καταστρέψατε. θα σας ψηφίσουμε για 15η φορά αλλά θα είναι η τελευταία σας. Δε μας ξέρετε καλά εμάς"
2 days ago
3
49
22
reposted by
Prod aster
Olasiagmena 🍉 🏳️🌈
5 days ago
Αχ, νιάτα😍😍
1
1
1
Οτι καλύτερο είδα σήμερα😊🎸
loading . . .
5 days ago
1
9
4
reposted by
Prod aster
Olasiagmena 🍉 🏳️🌈
5 days ago
Ναι, τα έχουμε κανονικοποιήσει όλα στο μυαλό μας. Αυτό είναι το δύσκολο.
0
2
1
reposted by
Prod aster
Nastazia Rev
5 days ago
Ήμουν έτοιμη να γράψω το ίδιο. Αν είχε έναν η ΝΔ, σίγουρα δεν θα ήταν ο Αβραμόπουλος
1
2
1
reposted by
Prod aster
Olasiagmena 🍉 🏳️🌈
5 days ago
Ε καλά τώρα, για τον Αβραμόπουλο μιλάμε. Παλιά καραβάνα.
2
3
1
Ρε μαλάκες ένας καθαρός δεν υπάρχει σε αυτήν την παράταξη; Έστω ένας ρε γαμώ το καντήλι σας
5 days ago
1
8
5
reposted by
Prod aster
Olasiagmena 🍉 🏳️🌈
7 days ago
Μωρέ καλό είναι και το καλοκαίρι, έως 30 βαθμούς. Μετά θες να βγάλεις την πέτσα σου.
1
2
1
Εν τω μεταξύ το καλοκαίρι είναι ωραίο όταν έχεις λεφτά, άδεια, ελεύθερο χρόνο, διακοπές, ταξίδια, διάθεση. Εσείς γιατί χαίρεστε;
7 days ago
10
66
38
reposted by
Prod aster
EliGeo
8 days ago
Καθόλου επιχειρηματικό μυαλό, χρειάζεσαι μάνατζερ, εμένα δηλαδή. Σαλόνι Αντρικής Ομορφιάς, θα πληρώνεσαι για να σπας μούτρα.
1
2
1
Πολλοί πιτσιρικάδες στην Αμερική, χτυπάνε λέει το πρόσωπο τους με σφυρια για να αποκτήσουν καλύτερα ζυγωματικά και jawline. Ελάτε σε μένα που είμαι ακόμη ενεργός πυγμάχος και θα σας κάνω τα σαγόνια αγνώριστα. Και εντελώς δωρεάν. Δώρο από μένα
8 days ago
1
10
4
Συνεχώς βλέπω και ακούω ανθρώπους γύρω μου να κατηγορούν/βρίζουν το διαδίκτυο, τα σοσιαλ κτλ, να αναπολούν περασμένες εποχές αλλά παράλληλα είναι όλη μέρα στο διαδίκτυο ή στα σοσιαλ και δε μπορούν μέρα χωρίς αυτά. Έχει καταντήσει γελοίο. Αν δε γουστάρετε μην τα χρησιμοποιείτε. Τόσο απλά
9 days ago
1
19
11
reposted by
Prod aster
🐛👑 Tart Reloaded
9 days ago
Μαλακα δε μπορώ! Λέει η άλλη, ήρθα στην Παναγιά (Τήνου) με την αδερφή μου και κρατούσα τη μικρή ανιψιά, σκέφτηκα να ανάψω ένα κερί να με βοηθήσει να κάνω κι εγώ ένα και μετά απο ένα μήνα έμεινα έγκυος, έτσι χωρίς να κάνουμε προσπάθεια ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΝΙΞΑΤΕ ΤΟ ΚΟΥΝΕΛΙ ΜΩΡΗ, ΤΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ; ΜΕ ΚΡΙΝΟ;
12
50
30
Όταν εμποδίζουν εκατομμυριούχους να γίνουν δισεκατομμυριούχοι, τους αποκαλούν εγκληματική οργάνωση. όταν τρώνε τα λεφτά των πολιτών και στέλνουν 57 ανθρώπους στο θάνατο, τους αποκαλούν σταθερότητα για τον τόπο 🤡🤡
9 days ago
0
11
5
reposted by
Prod aster
lkrory21
10 days ago
Δίνει κανείς σημασία εν ετει 2026 στον τελειωμένο τον Τζήμερο; Ένας κακομοίρης πουθενάς είναι που προσπαθεί ακόμα να τραβήξει την προσοχή αλλά μόνο λύπηση προκαλεί βασικά…
1
3
1
Όταν έχεις μέχρι 3 εγκεφαλικά κύτταρα και από αυτά είναι σε λειτουργία τα 2, ή δεν καταλαβαίνεις πως λειτουργεί ο καπιταλισμός ή απλώς είσαι άλλο ένα πουτανάκι των καπιταλιστών και το απολαμβάνεις πολύ αυτό
10 days ago
2
9
10
reposted by
Prod aster
Antonis Petropoulos 🍉
11 days ago
Ενώ ο Τζιζους και η Μαίρη Τζέιν ήταν υπαρκτά πρόσωπα 😛
1
4
1
reposted by
Prod aster
El Gato
11 days ago
Για την ωραία Ελένη όμως δε λέτε 😹😹😹😹😹
0
3
1
reposted by
Prod aster
🇨🇺🇵🇸Proletarian🇵🇸🇮🇷🇻🇪☭wolf.161🚩
11 days ago
Δύο τα τεινά: πρώτον,Λογικά ο "γαλωνας", είναι ψηφοφόρος στανταρακι του σώρα... Και δεύτερον, Ενώ ο χριστιανισμός, Είναι, ..."πιστοποιημένη Σοφία" ξερω'γω... Ρε τι ακούμε!!!!! 😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
add a skeleton here at some point
1
3
1
Αξιωματικός των Ενόπλων δυνάμεων στην προαγωγή του, ορκίστηκε λέει στο δωδεκάθεο. Το ΓΕΣ διέταξε έρευνα και στα σχόλια οι μισοί έγραφαν ότι δε γίνεται να ορκιστεί σε μυθολογία και οι άλλοι μισοί ότι κάτι τέτοιο είναι γελοίο και ανωριμο. Ρε μαλάκες, ρε μαλάκες ξαναλεω😂😂
11 days ago
5
39
17
Πείτε στο μαλάκα το Musk ότι όταν ο πρώτος τρισεκατομμυριούχος ήταν Έλληνας, αυτός έτρωγε μπέργκερ στα Wendy's
12 days ago
1
16
6
reposted by
Prod aster
🪰
14 days ago
με τέτοια κατανάλωση θα σε συνέφερε να επενδύσεις σε εκκολαπτήριο
1
5
1
reposted by
Prod aster
Γκρινιάρα
14 days ago
Έφαγα 74 κεράσια
13
43
26
reposted by
Prod aster
Da Capo
14 days ago
Απολαυστικά ηλίθιος!
0
1
1
reposted by
Prod aster
Da Capo
14 days ago
Βασίλη, πες μας τη γνώμη σου για τον μαρξισμό...
8
21
9
reposted by
Prod aster
Chris kok 🇵🇸
15 days ago
Μόλις ήρθε η Κλειώ.. Σας ευχαριστω όλους για την στήριξη
add a skeleton here at some point
13
44
25
reposted by
Prod aster
Nekt@rini🇯🇴🇱🇧🍉
15 days ago
Τους έστειλε έναν συνάδελφό τους να συννενοηθούν
1
2
2
reposted by
Prod aster
Duck 🦆
15 days ago
😂😂😂😂😂😂 Λυπήθηκε τη γλάστρα.
1
2
1
reposted by
Prod aster
Ο Μοντιές
15 days ago
loading . . .
Είναι φίλος μου Αλβανός
ALT: Είναι φίλος μου Αλβανός
https://static.klipy.com/ii/c3a19a0b747a76e98651f2b9a3cca5ff/1c/d0/XTLCTxaz.gif?hh=498&ww=498&mp4=GAKAMM4LekF7O&webm=GTExdkg8f60W36
0
8
1
Αστυνομικοί στη Θεσσαλονίκη έκαναν παρατήρηση σε κάτοικο για δυνατή μουσική και αυτός τους πέταξε τσιμεντόλιθο. 🤝
15 days ago
5
25
14
reposted by
Prod aster
🇨🇺🇵🇸Proletarian🇵🇸🇮🇷🇻🇪☭wolf.161🚩
16 days ago
Αυτος είναι χειρότερος και από εμένα, που δεν περνώ βιταμίνες...😮😂😂😂
1
2
1
reposted by
Prod aster
Βασίλης , χάρηκα.
16 days ago
Σαν τις αλοιφές του βελοπουλου για την καράφλα
1
8
1
reposted by
Prod aster
a Land Panther 🍉🇵🇸🇨🇺🇬🇱
16 days ago
Να τον βάλετε να κάνει διαφήμιση στο προϊόν. Σίγουρη επιτυχία!!!
loading . . .
Τσουβελας: Εκατό τα Κάτω
ALT: Τσουβελας: Εκατό τα Κάτω
https://static.klipy.com/ii/8ce8357c78ea940b9c2015daf05ce1a5/2c/e9/3oz3F2fq.gif?hh=498&ww=455&mp4=GwzH7S328GuC61&webm=ixQgMckJDMbcuyjN
1
7
1
Έχω και το συνεργάτη μου, που παίρνει βιταμίνες για ενίσχυση μνήμης και κάθε μεσημέρι δε μπορεί να θυμηθεί αν πήρε το πρωί τη βιταμίνη. Μεγάλη επιτυχία το προϊόν
16 days ago
3
63
34
reposted by
Prod aster
Tkant
17 days ago
Και μετά "Δεν πατάω ανθρώπους με το αυτοκίνητο" Τα βασικά.
1
7
1
reposted by
Prod aster
Μαϊμού του Φαραώ 🍉 🇻🇪 🇨🇺
17 days ago
Εγώ σε ξένο είχα δείξει το manhole στη μεσαία λωρίδα στη Μεσογείων
1
2
1
reposted by
Prod aster
Vanilla
17 days ago
1
41
26
reposted by
Prod aster
Μερέντα
17 days ago
Ψηφοφόρος του Μητσοτάκη μου είπε επί λέξει: «είναι καθίκι δεν πρέπει να ξαναβγεί». Όχι, τώρα δεν θέλω εγώ να μην βγει!
3
27
14
Όταν μου ζητάνε ξένοι να τους περιγράψω τη χώρα μου, τους δείχνω αυτό. Μετά από αυτό, εμφανιζόταν το μήνυμα "σέβομαι τις διαβάσεις πεζών"
17 days ago
4
34
19
reposted by
Prod aster
Confucius
19 days ago
- Σταμάτα γαμίδι! - Οχι! Σταμάτη Γονίδη!
1
1
1
reposted by
Prod aster
Confucius
19 days ago
Το παιδί:
loading . . .
Stamata Luben
ALT: Stamata Luben
https://static.klipy.com/ii/d7aec6f6f171607374b2065c836f92f4/5d/bb/PaxyExZX.gif?hh=280&ww=498&mp4=3yY2TVcfYoPxNzmOO&webm=5nZ8o0p6G5y2Azckj
1
1
1
reposted by
Prod aster
Prontida Kai Froderm
19 days ago
ΑΛΑΛΟΙ ΟΙ ΑΣΕΒΕΙΣ
add a skeleton here at some point
1
9
3
Load more
feeds!
log in