Ψευδόνιο!
@pseudonion.bsky.social
📤 862
📥 804
📝 6816
X refugee on a Greek island.
reposted by
Ψευδόνιο!
Alex Churchill
1 day ago
Same dude, same. From the age of 10 the library was my refuge and my safe space
75
3656
615
Γάτα ο υπάλληλος
1 day ago
0
42
19
Το μούσι είναι ο φερετζές του σπανού
2 days ago
0
0
0
reposted by
Ψευδόνιο!
ZenCelo 🍉
2 days ago
Aααααα πήραμε καινούριο aeroccino στη δουλειά κι έχω κάτσει στην κουζίνα και ρωτάω όποιον μπαίνει αν θέλει να του φτιάξω αφρόγαλα
12
45
27
reposted by
Ψευδόνιο!
Free Cats 😻
3 days ago
This is his own mat.
#Cat
#Caturday
186
10996
946
reposted by
Ψευδόνιο!
🇨🇦JOY 🇨🇦
3 days ago
Drone photography creating a wonderful illusion! Shooting during early morning or late afternoon with the low sun is necessary to project shadows that are elongated and darkly defined! The black cast of shadows from the giraffe are amazing.
loading . . .
24
7052
1263
reposted by
Ψευδόνιο!
christin1711.Εμποροπλοιάρχισσα
3 days ago
Η άλλη είχε ραντεβού 16:30 και ήρθε απ' τις 15:30... Λογω της ζέστης τη λυπήθηκα και της είπα να κάτσει στη δροσιά. Τώρα την έχω απέναντι και με κοιτάει να τρώω απ' το ταπεράκι μου...
2
42
20
reposted by
Ψευδόνιο!
Probably not a frog
3 days ago
Today's frog is the brown-eyed tree frog.
14
581
80
Τι συνδεει το Game of Thrones,το Mortal Combat και το Final Destination;Οτι ο πιο πολύς κόσμος τα εκτιμουσε κυριως για τα ευφανταστα killings
3 days ago
0
0
0
Θελω να ψελλίζουν το όνομά μου και να τραυλίζουν απ'την καψούρα!
3 days ago
0
1
0
Όταν σε αποκαλεί "φίλε" κάποιος που γουστάρεις είναι σαν να τον βλέπεις με ανάποδα κυάλια και να του μιλάς στο τηλέφωνο
3 days ago
0
0
0
Μη με ξαναπείς "φίλε" 🤢
3 days ago
0
0
0
Μονο ο δικος μου ο πατερας απαντα με κατι "εμ","τι να κάνεις", "ετσι ειναι" στα μεγαλα μου ερωτηματα;
3 days ago
0
0
0
- Μου κλέψανε το πουταναριώ!Πάμε να πολεμήσουμε! - Μενέλαε πάρτα Τροία μας!
4 days ago
0
0
0
Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη αν είσαι Ιθακήσιος παθαίνεις τσότσο!
4 days ago
0
0
0
Tους βιαστές να τους καταδικάζουμε σε ευνουχισμό από λαγόψαρο!
4 days ago
0
2
0
reposted by
Ψευδόνιο!
Fotek75
4 days ago
Είδα χθες David Byrne ήταν πραγματικά παραμυθένιος,το θέαμα αλλά και οι ενορχηστρώσεις στα κομμάτια του καταπληκτικές μια συναυλία που θα θυμόμαστε για καιρό (το βίντεο όχι δικό μου αφού δεν βγάζω κινητό )
youtu.be/x6rJopENii4?...
loading . . .
David Byrne - Burning Down The House (Talking Heads cover) @ Release Festival, Athens, 21.6.2026
YouTube video by sosatas
https://youtu.be/x6rJopENii4?is=DMpqBe2BbJrQtDQm
1
7
6
Αμα εχεις αγαπημενους καλιτεχνες στη ζωη καποια στιγμη θα μεινεις μονος αλλα θα εισαι υποφερτα μονος
4 days ago
0
2
1
reposted by
Ψευδόνιο!
maliwi is marc williams
4 days ago
Today is Octavia E. Butler's birthday. Her books are some of the most important I read as a young adult, and I continue to learn new things every time I reread them.
19
561
83
reposted by
Ψευδόνιο!
4 days ago
Claude Monet by Thomas Bossard
22
3313
481
reposted by
Ψευδόνιο!
ZenCelo 🍉
4 days ago
Κάτσε να θυμώσω αναδρομικά
1
13
5
Tί αδικία η libido να μειώνεται με την ηλικία αλλά η ορεξη για φαγητό καθόλου
4 days ago
0
0
0
Mπορώ να πιω ολες τις καρκινογόνες κοκακόλες του μπακάλη.
4 days ago
0
0
0
Βγήκαμε τελευταίοι στην Ευρώπη στο μήκος πέους! Στον πούτσο μας!
4 days ago
0
0
0
Ρε δεν είναι οκ τα ανδρικά απεριποίητα πόδια μέσα στις σαγιονάρες.
4 days ago
1
2
0
Πόσα χρόνια τρως αν παίξεις "μπουκάλα" με μια αναποδογυρισμένη χελώνα;
4 days ago
0
0
0
Tί ωραία που περνάμε όλοι στο κατώφλι της τρίτης ηλικίας.46 στα 47 λες μπορώ να κάνω τα πάντα ή να μην κάνω τίποτα χωρίς να δώσω λογαριασμό σε κανέναν.Είτε προχωρήσω σε αλλαγή καριέρας είτε κάθομαι και τρώω απ'τα συσσίτια όλα είναι πια αποδεκτά
4 days ago
0
1
0
Πάει γκρίζαρα τελείως.Πολύ μου αρέσω αλλά δεν θα αρέσω πια στους άλλους daddies
4 days ago
0
0
0
Ρε με προσφωνούν όλοι "Kύριο".Τελικά το γήρας μας κάνει όλους straight
4 days ago
0
0
0
Τί ωραία που κελαηδάνε τα ημισκούμπρια στα δέντρα
4 days ago
0
0
0
Ξερετε τι είχα γράψει παλιά κι είχαν κριντζάρει όλοι;Φανταστείτε η επιστήμη να διασταυρώσει κατσαρίδα με κουνούπι!
4 days ago
0
0
0
reposted by
Ψευδόνιο!
Transphobes Can't Read
5 days ago
gm
254
18561
4428
Tώρα με τους λαγοκέφαλους παγανιά ο γυμνισμός πρέπει να θεωρείται extreme sport!
4 days ago
0
3
0
reposted by
Ψευδόνιο!
Ακριβ♂ς Αδάμ 🏳️🌈
4 days ago
το καλοκαίρι μόλις γεννιέται, αρχίζει να πεθαίνει . (E)
add a skeleton here at some point
0
1
1
μονο οι βλαμμενοι νομιζουν οτι ο αυγουστος ειναι η καρδια του καλοκαιριου
4 days ago
0
2
0
ξαναμικραινει η μερα μουχαχαχα
4 days ago
0
3
2
Επιφάνεια Μόνο σώματα Αρκετά το φιλοσοφήσαμε
5 days ago
0
0
0
Είμαστε κι εμείς που γκώσαμε από ουσία στα σπίτια μας και αναζητάμε την ελαφρότητα,τη βλακεία και την πλάκα στα ξένα σώματα
5 days ago
0
1
0
Η γιορτή του πατέρα. Ο πατέρας μου δεν λέει σ'αγαπώ Δεν φιλάει ποτέ. Δεν αγκαλιάζει ποτέ. Αλλά πάντα με ρωτάει τι θα φάω αυριο Και βάζει πλυντήριο Και φέρνει τα φρέσκα λαχανικά απ'τον κήπο Να γιατί αναζητώ πάντα την επιφάνεια
5 days ago
0
1
0
reposted by
Ψευδόνιο!
Blondie Value 🦋
5 days ago
Σχολιάζετε κι εσείς τους χαρακτήρες σε ταινίες;;
12
22
14
reposted by
Ψευδόνιο!
Spyros VJ
5 days ago
Α, ναι. Happy father's day!
0
4
1
Μικρά δυστυχισμένα υποκριτικά ζωάκια.Αυτό είμαστε.
6 days ago
0
0
0
Eίναι ο γιος του κυρίου που έχει το πρακτορείο με το οποίο πάω εκδρομές μουσικός και έχει πάρει "εργολαβία" όλα τα πανηγύρια του καλοκαιριού.Δεν υπάρχει άλλο όνομα.Πήγα να κράξω στο fb αλλά κρατήθηκα γιατί με ακολουθεί ο μπαμπάς του.Αυτό για μένα είναι διαφθορά!
6 days ago
0
0
0
Δεν ξέρω τι λένε για την μονοκρατορία του hip hop εγώ βλέπω φέτος το metal να παίρνει τα πάνω του και να ορίζει το σκηνικό των ποιοτικών κυκλοφοριών τουλάχιστον στον μουσικό Τύπο.Tα streams κ τα views είναι άλλη ιστορία.
6 days ago
0
1
0
Eκτός ωραρίου ίσως :)
add a skeleton here at some point
6 days ago
0
1
0
reposted by
Ψευδόνιο!
COMMON ALEX
6 days ago
pafitiko loukoumi... gliko pastelaki...
0
1
1
Παιδιά δεν είναι κώλος αυτός που έχει ο γκαρσόνος στον καφενέ.Είναι ένα λουκούμι που δεν μπορείς να παραγγείλεις.
6 days ago
2
5
2
Μπυροβολισμοί ακούστηκαν μέσα σε μπαρ.Νεκρός ο Αλ Κολ
6 days ago
0
0
0
Βελούδινος χωρισμός!Ο δρόμος του μεταξούτ!
6 days ago
0
0
0
Άσε την καριέρα και γίνε καμαριέρα!
6 days ago
0
1
1
Load more
feeds!
log in