n-esq.
@nuranesque.bsky.social
📤 1343
📥 725
📝 14182
Smart casual
https://boxd.it/2mdHl
pinned post!
Hayaller Köprüüstü Aşıkları, hayatlar Ayazda bir Yürek
about 2 months ago
0
13
1
Biryerde’n Günaydın ☀️⭐️🌈
about 5 hours ago
1
23
0
İşte benim tam teşekküllü, full aksesuar
#BlueskyLicense
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
about 17 hours ago
0
5
0
Bsky sürücü belgesini browserdan png olarak indiremiyorum. Becerebilenler yeşillendirirse makbule geçer 🙏
about 22 hours ago
1
1
0
qeyif
about 22 hours ago
0
11
0
Günaydıııınnn ☘️🏖️🤸♀️
about 23 hours ago
0
14
0
reposted by
n-esq.
Eda Demir
1 day ago
Billy Wilder benim de en sevdiğim yönetmenlerden biri. Ace in the Hole favori filmlerimdendir.Yakında MUBI’ye 2 filmi gelecekmiş. İzlememek olmaz.
add a skeleton here at some point
1
13
1
reposted by
n-esq.
Sophia Aylin
3 days ago
Biz cemâziyelevvel'ini de biliriz, cemâziyelâhir'i de aynı 💩
add a skeleton here at some point
0
9
2
GünoSky ☘️🏖️☀️
2 days ago
1
27
0
Yüksek müsaadenizle buraya cennetten bir koy bırakıyorum ☘️🏖️☀️
3 days ago
1
33
0
Günaydın ☀️☘️🤸♀️
3 days ago
1
27
0
Tamam. Denk gelenlerle
4 days ago
1
22
0
Güno & Tüno etc… ☀️☘️🎈
4 days ago
1
18
0
Bi’ yerlerden. Günaydın ☀️ ☘️🚌
5 days ago
2
43
0
reposted by
n-esq.
Sophia Aylin
6 days ago
Dün akşam
#Schönbrunn
Sarayı'nda
#WienerPhilharmoniker
2026 Yaz Gecesi Konseri gerçekleşti. 🎼 🎶 🎵 2015'te gezdiğim bu güzel sarayın bahçesindeki konseri canlı izleyebileceğim bir kanal/link bulamadım. Umarım ilerleyen günlerde
#MediciTV
vb. bir yerden tamâmını izleyebilirim.
youtu.be/TGBznjbgJko?...
loading . . .
Summer Night Concert of the Vienna Philharmonic: June 19, 2026
YouTube video by Vienna Philharmonic
https://youtu.be/TGBznjbgJko?si=6Lrd053UHhAI_mOP
0
6
2
Güneye doğru…
6 days ago
0
9
0
Tabii başka sabahlar da var Günaydın reloadef ☘️🤸♀️🎈
add a skeleton here at some point
6 days ago
1
10
0
Uyumadan maçla devam. Böyle bir sabah işte. Evet durum sıkıntılı ama bu sabahın bir tekrari da yok. O yüzden bu da burada kalabilir. Günaydınlar ☘️☕️✨
6 days ago
1
15
1
Yooo maç için uyanmadım
add a skeleton here at some point
6 days ago
0
3
0
Hoş geldiniz Lady Arcanis 🌸🙏✨
@bittercantankerous.bsky.social
6 days ago
1
2
0
Kafana göre erkenden uyyakalmanın böyle sabahın dipsiz bir saatinde acı acı uyanması varmış. Time da gergin biraz. Eğlenceden dönenler ile benim gibi şak diye uyananlar hatta hiç uyumamışlar arasında uçurum var bi de
6 days ago
0
8
1
reposted by
n-esq.
Linetella
7 days ago
50’li yaşlardaki kadının pembe sevgisini eleştiriyor, genç kız işi diye. İnsanlara yaşçılığın da ırkçılık gibi bir ahlaksızlık olduğunu nasıl öğretebiliriz
2
25
2
reposted by
n-esq.
soğuksikimzeytinyağı
7 days ago
gerçekler çok yoruyor, ihtimallerin hastasıyım
add a skeleton here at some point
0
4
1
İhtimallerin heyecanı gerçeklerden daha fazla yoruyor
7 days ago
0
13
1
reposted by
n-esq.
SemiDad²
7 days ago
Beni öldürmeyen şey beni gücendirir
0
14
2
reposted by
n-esq.
Börk
7 days ago
fenerli arkadaşlar niye hiç sesiniz çıkmıyo memnun değil misiniz yeni teknik direktörünüzden o sene bu sene demicek misiniz
4
11
2
Romantically yours Mentally universe
7 days ago
0
6
0
reposted by
n-esq.
Ayşe
7 days ago
Hava serin, sabahın köründe evden yeni çıkmışsın, ne ara koktun be adam ya öffffff
2
23
1
Bıgün geçmişten ne kaldıysa bitiriyoruz. Günaydın ☀️ ☘️🤸♀️
7 days ago
2
28
0
reposted by
n-esq.
darkbluesky
8 days ago
O onun basitliği. Hediye geri istenmez ama karşı tarafı kiralık gibi görüyorsa, kendine bunu yakıştırıyorsa, o başka. O artık dümdüz çıkar ilişkisi.
1
4
1
reposted by
n-esq.
darkbluesky
8 days ago
Ayırıldıktan sonra erkek arkadaşının geri istediği hediyeleri gösteren kadın düştü önüme. Adama dünyayı aldırmış, şimdi hepsi için b.k gibi diyor, bitmek üzere olan parfüm dahil. Kendi alamadığı şeyleri bir erkeğe aldıran, karşı tarafı geçim kapısı olarak gören herkesten nefret.
6
45
1
Buraya artık sakalsız bir fotoğrafımı bırakma vakti gelmiştir. (tebete değil)
add a skeleton here at some point
8 days ago
2
17
1
Gamze Gülhan 🫶✨✨✨
@deliyimkiben.bsky.social
8 days ago
1
1
0
Seninle şöyle
add a skeleton here at some point
9 days ago
0
19
1
Aynı sabahlarla farklı bir güne uyanmayı beklemek… Günaydın ☘️☕️✨
9 days ago
1
24
0
reposted by
n-esq.
ᛊᚨᚺᛁᚱᛖ
12 days ago
Dar gelirli kadınların emeğiyle üretilmiş çeşitli ürünlerden satın alarak onlara destek olmak isterseniz şuraya bi' bakın:
www.nahil.com.tr
0
11
5
reposted by
n-esq.
Sophia Aylin
10 days ago
#TheCriterionCollection
#ClosetPicks
#Cinema
#Film
🎬 📹 🎥 📽 🎞
#MatthewRhys
4
@nuranesque.bsky.social
youtu.be/r0-5G6-g7WI?...
loading . . .
Matthew Rhys’s Closet Picks
YouTube video by CRITERION
https://youtu.be/r0-5G6-g7WI?si=C2l_d3u2aLbcG1ud
0
6
1
Uyandığımız gün çok sıradan, neyse ki biz değiliz Günaydın ☘️☕️🐾
10 days ago
1
23
0
Bilirsin, insan hep daha fazlasını ister 😔
11 days ago
0
7
0
reposted by
n-esq.
çatlakmızıka 🧮
11 days ago
yıl 2003, yaşım 16. çıktığım çocuktan istediğim doğumgünü hediyesi bu albümdü. bi süre yer içer sıçar uyur ve nefes alırken bu kaseti dinledim ilk ezberlediğim şarkı da buydu. niye? çünkü platonik 🤣
open.spotify.com/track/2UuZH4...
loading . . .
If I Don't Tell You Soon
David Charvet · Leap Of Faith · Song · 2003
https://open.spotify.com/track/2UuZH4tbo2vT3zRDcqhxzW?si=h3a6pLi0TzOdse7RHOKZ0w
1
5
1
Above the sky?
11 days ago
0
6
0
reposted by
n-esq.
darkbluesky
21 days ago
Beyaz teni veya uzun boyuyla övünen ablalarla 150 milyon sene önce balkanlardan göçmüş dedeleri üzerinden göçmenliğiyle şişinen anadolu kezbanları kafes dövüşü yapsa da birbirlerini yiyip yok etseler keşke.
3
28
3
Günaydın. Vaziyetimiz belli ☕️📺🇹🇷
12 days ago
1
13
0
Aşk mı insanı budala yapıyor, yoksa yalnızca budalalar mı âşık oluyor? - Benim Adım Kırmızı, Orhan Pamuk
13 days ago
0
7
0
Out in the darkness
13 days ago
0
5
0
Mutlu sabahlar, hızlıca biten perşembeler… Zaman bizimle olsun. Günaydın ☘️☕️🤸♀️
15 days ago
1
26
0
reposted by
n-esq.
beyblade
15 days ago
@nuranesque.bsky.social
loading . . .
Bunca Güzel İçinde
YouTube video by Ferdi Özbeğen - Topic
https://music.youtube.com/watch?v=X9ny9L_DlAo&si=ixZ7MXvONOTLI6Sc
0
2
1
reposted by
n-esq.
Elis☆
15 days ago
Günün Güzel Haberi; Sadece takipçileriniz için , izin verdiğiniz, ve herkese açık ve özel post özelliği geliyor… Neyseki Sonunda
3
50
10
“içinizde kalbinize nakşeylediğiniz bir sevgilinin yüzü yaşıyorsa eğer, dünya hâlâ sizin evinizdir.” - Benim Adım Kırmızı, Orhan Pamuk
16 days ago
0
8
0
Çağla, bence meyve sayılmamalı. Yemiş statüsünde kalmalı
16 days ago
1
6
0
Nefis bir yaz öğleni oluyordu… 🍻
16 days ago
3
20
0
Load more
feeds!
log in