Johan Erlandsson
@skolbyrakraten.bsky.social
📤 975
📥 954
📝 18532
”Ett dåligt huvud hade han, men hjärtat, det var gott."
Solnedgång över Torhamnsfjärden ☺️
#torhamn
about 6 hours ago
1
10
0
@jascvakne.bsky.social
s båt!
about 6 hours ago
0
13
1
I morgon ska jag till staun och klippa håret. Bör nog tvätta det innan dess. Har inte gjort det sedan i söndags 🫣
#semester
about 9 hours ago
1
1
0
reposted by
Johan Erlandsson
seifert 🐢
about 9 hours ago
Jag matade in samtliga partiers almedalsutspel i en ai och bad den att utifrån det generera den genomsnittlige väljaren så som partierna föreställer sig den:
loading . . .
0
15
3
reposted by
Johan Erlandsson
Andreas Lindh
about 12 hours ago
Jomshof på Twitter: "Varenda muhamedan ska ut!" Media:"Richard Jomshof har uttryckt sig kritiskt mot islamism" Allmänheten: "Det har han ju rätt att göra"
1
6
3
reposted by
Johan Erlandsson
Jonas Sjöstedt
about 11 hours ago
De är aldrig sjuka - de har så bra existentiell hälsa.
www.altinget.se/artikel/inge...
loading . . .
Ingen minister har sjukanmält sig – slipper avdrag - Altinget
Av regeringens 24 ministrar har ingen anmält sig sjuk under mandatperioden. Detta trots att flera statsråd har behövt ställa in uppdrag på grund av sjukdom. Därmed har de också sluppit avdrag på lönen...
https://www.altinget.se/artikel/ingen-minister-har-sjukanmalt-sig-slipper-loneavdrag
12
173
52
Ping
@gunde.bsky.social
🍦
about 12 hours ago
2
23
4
💯
about 13 hours ago
0
6
1
Lilla huset på prärien ❤️
#torhamn
about 14 hours ago
0
6
0
reposted by
Johan Erlandsson
Sven-Ingvars bossa nova-version av Killing in the name, RATM
about 15 hours ago
add a skeleton here at some point
4
82
31
@grenfeldt.bsky.social
Fröjda dig i din ungdom 🎉
loading . . .
Josh in Tuxedo, Cheers with Whiskey
ALT: Josh in Tuxedo, Cheers with Whiskey
https://static.klipy.com/ii/ce286d05b8e1a47cd4f32b0e1b6dec0e/47/0e/aquABF8S.gif?hh=320&ww=320&mp4=KpuMfxiG&webm=jyzgky5k
about 17 hours ago
1
0
0
”In the summertime, when the weather is high. You can stretch right up and touch the sky. When the weather's fine” ☀️
#torhamn
about 18 hours ago
2
16
0
I dag (amerikansk tid) är det 67 år sedan Ingemar ”Ingo” Johansson blev världsmästare i tungviktsboxning. 🥊
about 19 hours ago
0
2
0
Dags att citera fil. dr.
@tjockkaft.bsky.social
: ”Vi åker ur!”
1 day ago
1
1
0
reposted by
Johan Erlandsson
Ramin Nasibov
1 day ago
1
80
14
Den här ska gifta sig nästa lördag. 🥹
1 day ago
1
21
0
Vad tuff man var i november 2002… eller inte 😬
1 day ago
0
7
0
Jonas Frank är ett geni 👌🏻
1 day ago
2
4
0
reposted by
Johan Erlandsson
Minister för Flit och Renlighet™
1 day ago
Det här är så jävla mörkt.
add a skeleton here at some point
0
17
6
😱✈️
1 day ago
3
9
0
Välkommen
@barbiche.eurosky.social
🍒
1 day ago
1
1
0
I dag är det hett som i Hades famn. 🥵
1 day ago
1
3
0
reposted by
Johan Erlandsson
Ola Spännar
2 days ago
God morgon från klimatkrisens Europa. Detta händer oavsett hur mycket våra politiker försöker tysta ner det. Ingen av de stora partierna i Sverige vill ens nämna klimatet. Inte ett ord om klimat från Mohamsson, Busch eller Åkesson i Almedalen
12
128
36
Husbil? 🤔
1 day ago
0
3
0
reposted by
Johan Erlandsson
Ola Spännar
1 day ago
"Snälla rösta på oss vi har faktiskt hjärta, kolla vi bryr oss om barn och pratar jättemycket om välfärd och föreslår plötsligt högre barnbidrag, blir ni inte glada då? Snälla glöm allt vi sagt om "ut med packet" och "skjuta skarpt" och sånt där"
12
147
49
Två gripenplan påväg österut.
#fuckputin
#torhamn
1 day ago
0
6
0
I dag borde George Michael ha fyllt 63 år 😢
2 days ago
0
15
0
reposted by
Johan Erlandsson
Anständig hetsminister
2 days ago
Nya Full Fräs med Stefan och Krister har verkligen gått ner sig
9
149
29
reposted by
Johan Erlandsson
Alexandra Urisman Otto
2 days ago
”Missförstå mig rätt: jag är glad över uppropet, skrev till och med under det själv. Men jag är bara så väldigt orolig för att Isabella Löwengrip ska få rätt.”
loading . . .
Alexandra Urisman Otto:Snälla kändisar, ge inte Isabella Löwengrip rätt
Vaska sommarens flygbiljetter om ni redan har köpt dem – och stanna på marken framöver.
https://www.arbetaren.se/2026/06/24/snalla-kandisar-ge-inte-isabella-lowengrip-ratt/
0
23
8
Tårtan! 🎺
2 days ago
0
9
0
❤️Blekinge❤️
2 days ago
0
8
0
”Nu blåser havets friska vind ifrån sydväst. Och smeker ljuvligt sjömans kind av alla vindar bäst”. 🌊
2 days ago
0
7
0
reposted by
Johan Erlandsson
Ola Spännar
3 days ago
Nu lanserar vi AI Footprint Calculator, ett gratisverktyg för att mäta klimatavtrycket från AI-användning. Kalkylatorn är framtagen av
@klimatkollen.bsky.social
2050 Consulting och Unearth Data. In och testa!
aifootprintcalculator.org
8
29
19
Dagens skryt. Här ser ni en drygt sextioårig akademiker som idag: 1. Körde sönder gräsklipparen. (Inte svårt) 2. LAGADE den samma med hjälp av YouTube och många svordomar. Rätt mallig faktiskt ✌🏻
2 days ago
3
37
0
reposted by
Johan Erlandsson
Martin Degrell
3 days ago
Ingen ny påg än
5
294
79
Hasse o Tage planerar dagen, jag dricker kaffe och göken galer. ☺️
#torhamn
3 days ago
1
14
0
reposted by
Johan Erlandsson
Ola Spännar
3 days ago
SD offentliggör sin medlemsförteckning
7
195
42
reposted by
Johan Erlandsson
Abbey
3 days ago
When reality surpasses fiction! Top: fictional forecast for August 2050, broadcast by French TV in 2014 to warn about the consequences of global warming. Bottom: Real French forecast for yesterday, June 22, 2026.
237
16492
7851
Dagens 39-åring 🎉⚽️
3 days ago
0
8
1
Fotboll var bättre förr ❤️⚽️💙
3 days ago
3
8
0
reposted by
Johan Erlandsson
Anna
3 days ago
Vilket ojämnt skägg.
5
39
2
Junior drabbas av koskräck 🐄😱
loading . . .
3 days ago
0
9
0
reposted by
Johan Erlandsson
Bjolofs
3 days ago
1
27
6
Dagens nyord
3 days ago
1
10
0
Who’s your favorite dad in a TV-series?
add a skeleton here at some point
3 days ago
3
7
3
Ping
@agrarsvennis.bsky.social
Favorit i repris
3 days ago
1
6
0
@jascvakne.bsky.social
Kom inte hit! 🥵
www.aftonbladet.se/nyheter/a/vr...
loading . . .
SMHI varnar för värme
En gul varning är utfärdad för höga temperaturer. I veckan blir det minst 30 grader i delar av sydöstra Sverige, enligt prognosen. – Vi kan se årets första trop
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/vrn6pV/smhi-varnar-for-varme?utm_source=iosapp&utm_medium=share
3 days ago
0
1
0
”Believe it or not, I'm walkin' on air I never thought I could feel so free” 😻
loading . . .
3 days ago
2
4
0
Homage till Jonas Frank ❤️🥞
#vilseipannkakan
#jonasfrank
3 days ago
0
6
0
Ganska vanligt? 😳
4 days ago
0
0
0
Load more
feeds!
log in