Volkomen onhoudbaar natuurlijk. Maar als je hard genoeg schreeuwt dat dit een consessie is, krijg je er misschien wat voor terug. Dat je het bespaarde geld aan Unilever, OTTO en de zuidas mag geven ofzo. In plaats van een algehele korting op inkomstenbelasting.
add a skeleton here at some point
10 months ago