/ikke tull/ Filippinene har gått fra verdens høyeste fødselstall, til *det raskest fallende*. De superstrenge skilsmisselovene skal være hovedårsak.
Damene har laget noe som heter NBSB og gidder ikke å gifte seg, pga alt bs'et til menna. Så nå sitter patriarkatet der med skjegget i postkassa. Haha
15 days ago