Hier draaien ze Blowin' in the Wind van Ome Bob. Hij was overigens niet de eerste die dit op de plaat zette, dat was Happy Traum, met de New World Singers. Hij gaf les tijdens de gitaarkampen van Richard Thompson en was een ontzettend lieve man. Hier zag ik hem voor het laatst, in het Zonnehuis.
5 days ago