İYİ Parti lideri Dervişoğlu:
📌"Bana, 'Yarın miting var. Kadir İnanır solcuydu, 'Akil Adamlar'dandı. Anmayalım başkanım, yanlış anlaşılır' dediler. 50 senelik ağabeyime Allah'tan rahmet dileyemeyeceksem, bunun riyakarlığına batacaksam, batsın bu siyaset"
gazeteoksijen.com/turkiye/derv...