Over social media: “Het is net als met een aquarium. Als je goudvis bent en daarin rondzwemt denk je dat het een geweldige wereld is. Terwijl als je er van buiten naar kijkt, het voornamelijk zielig is.”
Zeker als je de avonden vult met scrollen door Instagram... 😉
add a skeleton here at some point
25 days ago