Marie-
@mariegoos.bsky.social
π€ 32
π₯ 31
π 58
Grandma Librarian & Gardener
ππ»
www.de-lage-landen.com/article/er-i...
loading . . .
Er is genoeg om pessimistisch over te zijn, maar niet over de literatuur
Hij ziet ze heus wel, de ontlezing en de algemene culturele krimp. Maar Thomas Heerma van Voss merkt evengoed wie daartegenover staat: die ene bibliothecaris, die stille scholier, de vele vrijwilliger...
https://www.de-lage-landen.com/article/er-is-genoeg-om-pessimistisch-over-te-zijn-maar-niet-over-de-literatuur/
3 months ago
0
0
0
Gelukkig staat de boom nog. Wel zo gezellig πβοΈ
6 months ago
0
0
0
Herfstvakantie thuis. πππ#autumnvibes
9 months ago
0
3
0
reposted by
Marie-
Rogier
9 months ago
Iemand nog wat vinyl kopen? Divers Vinyl 19 diverse albums + 18 singletjes Bieden
link.marktplaats.nl/m2312011901?...
loading . . .
β₯ Divers Vinyl 19 diverse albums + 18 singletjes β Vinyl | Overige Vinyl β Marktplaats
Oa Frank Sinatra, Normaal, Fats Domino, Spandau Ballet, Robert Johnson, Pearl Jam, Status Quo, Judas Priest, Kiss, The Clash, Greetje Kaufeld, Bruce
https://link.marktplaats.nl/m2312011901?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons_seller
0
0
2
Omgewaaid.
#autumnvibes
π
9 months ago
0
1
0
Annet β¦ze wordt gemist π
add a skeleton here at some point
10 months ago
0
1
0
π§‘
10 months ago
0
0
0
Een Poppy voor vandaag. Opdat wij niet vergeten.
about 1 year ago
0
1
0
www.instagram.com/p/DKbaXUjIE3...
about 1 year ago
0
0
0
β€οΈ Samen herdenken π¨π¦π³π±
about 1 year ago
0
1
0
reposted by
Marie-
Dr. Michael MacKay
about 1 year ago
My great-uncle is buried at the Bergen-op-Zoom Canadian War Cemetery. When I visited I was overwhelmed by the respect and honour the Dutch people give to Canadians. They will never forget the sacrifice these soldiers made and I will never forget the bond our two nations share.
2
24
7
Canadese herdenking Bergen op Zoom.
#lestweforget
#slagomdeschelde
loading . . .
about 1 year ago
0
0
0
www.facebook.com/share/v/1LaD...
Easter in Bucovina.
loading . . .
Redirecting...
https://www.facebook.com/share/v/1LaDxVmfTL/?mibextid=wwXIfr
about 1 year ago
0
0
0
Deze week is het 80 jaar geleden dat Wilhelmina bij Eede de grens over stak. Zie de man boven in de foto. Bekend, beroemd en berucht. ππ»
#Eede
#Aardenburg
#Tarzan
#zeeuwsvlaanderen
#meelstreep
over 1 year ago
0
0
0
Over Zeeuws-Vlaamse wegenβ¦
over 1 year ago
0
3
0
over 1 year ago
0
1
0
Autumn-vibes ππ
over 1 year ago
0
2
0
you reached the end!!
feeds!
log in