Ik ben best wel boos.
Ik werk als monteur en in de hal is t bloedheet.(vandaag 29 graden buiten, 35 in de hal. Afgelopen vrijdag 40 graden inde hal.
Nu mogen we eerder beginnen,wat fijn is.
Al wordt de maximale temperatuur alsnog binnen werktijd gehaald.
Verder niets, geen extra pauze of iets.
6 days ago