昨日投稿したナズーリンのイラスト、サンプルの文字を入れ忘れたため、一旦削除しました。いいねをくださった方本当にすみません🙇♀️
また再度upいたします💦
I’ve deleted my Nazrin illustration from yesterday because I forgot to add the "Sample" watermark. My sincere apologies to everyone who liked it! 🙇♀️ I’ll be re-uploading it shortly! 💦
#東方
#ナズーリン
#ヤフオク
#手描きイラスト
#ミス
about 1 month ago