Aitapohjanlahti @aitapohjanlahti.bsky.social
"Tekemämme havainto, että olemme olemassa, on todellakin ikävä, mutta asiaa ei käy enää auttaminen." R. W. Emerson Kun nyt kerran olemme täällä, tavoitteeksi voisi ottaa kärsimyksen vähentämisen ja tiedon lisäämisen.
you reached the end!!