מר כ.
@niflapo.bsky.social
📤 1095
📥 34
📝 63
חושב צעד אחד אחורה
תמיד כותרות על הפיכות צבאיות ומלחמות, אף פעם לא כותרות על אסטרואיד ענק שהולך לפגוע בכדור הארץ ולמחוק אותנו
over 1 year ago
4
34
1
לגברת שהפרעתי לה הבוקר בתא האיפור על ארבעה גלגלים באיילון, עמה הסליחה
over 1 year ago
1
39
0
ההורים שלי תקועים בבית בכפר בצרפת על חוף האוקיינוס האטלנטי בסופה עם רוחות של 150 קמ״ש וללא חשמל, ועדיין מצבם טוב משלנו משמעותית
over 1 year ago
1
64
0
עדיין צריך להתרגל לעובדה שיש לי עוד פלטפורמה להרהר בה איך המדינה קורסת לנו מול הפרצוף
over 1 year ago
4
87
1
מצב נפשי: יד אחת למעלה, השניה בדרך להתרומם גם
over 1 year ago
3
31
1
עוד יום שהיו בו מספיק ארועים שהיו גורמים לאירופאי ממוצע לקרוס כלפי עצמו מהלחץ נגמר, בידיעה שמחר יהיה במינימום עוד יום כזה בוודאות. תענוג.
over 1 year ago
3
54
2
מצחיק אותי שאחרי 11.5 שנים אצלי, שושנה חושבת שקצת נהמות של חוסר שביעות רצון מזה שאני מכיר אותה משינה עמוקה ימנעו ממני ללטף אותה כמה שאני רוצה
over 1 year ago
1
47
0
המינוס היחיד באפליקציה הזו היא שאין פה טיוטות שישמשו לי כעוד שק איגרוף וירטואלי למחשבות שמוטב שלא אפיץ אותן הלאה כדי לא לסיים במתקן חולות
over 1 year ago
4
57
0
אין ולא יהיה משהו מביך יותר מישראלי שמצייץ שטוויטר הורידו לו חשיפה בגלל הדעות שלו. כן שטילה אומפלבי, אני מדבר עליך
over 1 year ago
4
48
1
תרשים זרימה למה אני אוהב את החורף יותר מהקיץ: קר לאנשים —> הם מכניסים ידיים לכיסים וסותמים את הפה עם מבט חצי זעוף
over 1 year ago
1
30
0
אנשים שלא מכינים תשתית בסיסית שתאפשר להם הגירה מהירה מפה, למה בעצם אתם מחכים?
over 1 year ago
17
55
1
איך נפלנו על הגרסה המסריחה ביותר לתסריט של המופע של טרומן של חיינו
over 1 year ago
4
59
0
תזכרו, כל פלטפורמה היא פלטפורמה טובה אם לינון מגל אין בה נוכחות
over 1 year ago
9
139
4
פלוס עצום של כל מי שהגיע לפה בשנה האחרונה: יוכל עוד שנתיים לצייץ ״זוכרים איזה כיף היה פעם בבלוסקאי,,,״
over 1 year ago
5
50
0
שבתי לגשש פה באיזור, עדיין אסור לדבר פה על זה שיש מלחמה או שדברים השתנו?
over 1 year ago
15
51
1
האם אני שמח שהגיע הגשם וסופסוף תהיה לי האפשרות ללבוש את מעיל ה-Barbour שרכשתי בלונדון באפריל? ובכן כן
over 2 years ago
1
17
0
העובדת הדרום אמריקאית שעלתה לפני שנה לארץ: ״תגיד אתה מכיררר את השיר עם המילים סלסט אמר?״ אני אחרי שתי דקות של שבירת ראש מוחלטת: ״צל עץ תמר??״ הדרום אמריקאית שעלתה לפני שנה לארץ: ״כן כן סלסט אמר!״
over 2 years ago
0
21
0
אני: ״שוש את רוצה לצאת לטיול?״ שוש: *דופקת לי מבט של סתום ת׳פה ותחגור את הרצועה כבר*
over 2 years ago
0
13
0
עוד חג מולד מגיע, שוב האכזבה שקובי פרץ לא מוציא קאבר לג׳ינגל בלס במסגרת מחרוזת שירי החג. יקום אכזר
over 2 years ago
1
13
0
הטוב: הקעקוע לא כאב כמו שזכרתי שהוא כואב הרע: הקעקוע לא כאב כמו שזכרתי שהוא כואב
over 2 years ago
1
17
0
בוקר של קעקוע חדש, שכחתי כמה אני אוהב את התמהיל של ההתרגשות והפחד
over 2 years ago
7
30
0
איך התגעגעתי לימי האינתיפאדה השניה שאני צריך לתת מבט מרגיע לסובב שאני לא מחבל
over 2 years ago
1
9
0
שמתי לב שכשאני עושה את 20 שאלות בפעם השנייה, אני מצליח לענות על הרבה יותר שאלות נכון מאשר בפעם הראשונה
over 2 years ago
2
16
1
האם קבעתי תור לקעקוע פעם ראשונה אחרי שש שנים? ובכן כן. האם אני הולך להתפרע ובמקום האחד שתכננתי לעשות שלושה כדי להשלים את הפער, כנראה שכן
over 2 years ago
1
10
0
״כשע׳סאן ע׳סאן ע׳סאן התגייס בזמן מלחמת ׳חרבות ברזל׳, מחשב IBM צה״לי עם חוש הומור נחוש יותר משל אביו, העניק לו במהרה דרגות רס״ן״ (מתוך ספרי העתידי, מלכוד 23)
over 2 years ago
0
27
1
תיאוריית הקשר בין אנשים: אמריקה - שש דרגות לקווין בייקון ישראל - שתי דרגות לאברם פסטרמה
over 2 years ago
1
10
0
קיומו של מאיר אינדור מצביע בהכרח על קיומו של מחשיך אאוטדור
#סליחה
over 2 years ago
0
15
0
🎶 האישה שאיתי אינה מתעקשת לרחוץ את גופה בבריכה מקודשת 🎶 -שומרי מסורת: למה היא לא *קצף מהפה* הולכת למקווה *חרחור טביעה בקצף פה*
over 2 years ago
0
8
0
🎶 בייבי שארק, שר לו בדרך בייבי שארק, שר פעמון בייבי שארק, שובה הביתה בזמן הנכון! 🎶
over 2 years ago
2
6
0
עשר שנים לא נגעתי ברפידוגרפ, בשלושת השבועות האחרונים אין ערב שאני לא נבלע לשעתיים של לשרבט בצורה כמעט בלתי רצונית על הדף. בריחה מכנית לאסקפיזם
over 2 years ago
0
12
0
שותה כוס סינגל מאלט ומהרהר במחשבה מדוע לא נולדתי בתור שיימוס מק׳לאקן ועכשיו הייתי תקוע באיזה כפר באיליי הסקוטי שמהרהר לאיזה כבשה בעדר של השכן יש את הקיבה הכי טובה למילוי האגיס
over 2 years ago
2
13
0
וואו גללתי את הפיד וכל כך נקי פה בקטע של גן זן יפני עם ניצת פרחי הדובדבן שהרגיע לי את הנפש מכל הזבל והשחור בחוץ שמרגיש לי לגיטימי להתעסק בזוטות ולכתוב שאני שונא את רמי קלינשטיין בלי רגשות אשמה
over 2 years ago
5
51
0
הבנתי שפה עוד ה-6.10 אז באתי קצת לנקות את הראש
over 2 years ago
1
23
0
אנחנו לא מנצלים מספיק את קיומה של רשת חברתית נטולת נציגים למשפחת גרשוני
almost 3 years ago
5
39
2
לפתוח פיד חדש ברשת חברתית בתולית. בטח ככה הרגישו החלוצים שייבשו את הביצות, בניכוי העקיצות של היתושים והחרא הפיזי והמנטלי שנלווה לכזה מעמד
almost 3 years ago
2
19
1
חדש פה,,,איך משיגים עוקבים,,,
about 3 years ago
7
10
0
you reached the end!!
feeds!
log in