I morgen drager Verdens Dejligste Kvinde™️ og jeg til Skagen, og nøøørj hvor jeg glæder mig!
Der skal kigges på fugle (mest mig), drikkes god vin, spises god mad, tegnes (mest hende), og gås lange ture, og det bliver bare en helt fantastisk dejlig weekend.
Vi trænger til et par dage kun til os 😌❤️
29 days ago