@jarlenilsen.bsky.social
đ€ 56
đ„ 37
đ 169
Synes at enkelte dommere ogsÄ mÄ ta ett minutt etter behandling
4 days ago
0
0
0
Respect Antoine Griezmann
about 1 month ago
0
0
0
Da kan vi vel fastslÄ at var har koret the Gunners som ligavinner
about 1 month ago
0
0
0
MÄtte Haikin vÊre like god 16.mai
about 1 month ago
0
1
0
Ingenting e bedre enn Ă„ se to gule i eget nett
about 2 months ago
0
1
0
JĂžss, dem har VAR i Bergen
about 2 months ago
0
0
0
MÄtte kvelden bli perfekt med LSK seier
3 months ago
0
2
0
Ser dommerstanden er pÄ samme nivÄ, og forspillet. Haltvik scoret " han som senket TromsÞ " trudde vi klarte det selv helt pÄ egenhÄnd
3 months ago
0
1
1
Jaja....7 mars mÄ vel bli keeperens dag
4 months ago
0
2
0
Boakye med nesten 2 assist, nĂŠsten imponerende for en midtstopper
4 months ago
0
1
0
Hvis TOS sine problemer hadde vÊrt pÄ OSL , ville de ikke eksistert
4 months ago
0
0
0
Ăkokrim ransaker......vil bli sĂŠrdeles overrasket om funn forekommer
4 months ago
0
0
0
Habilitet regelverket er vistnok altfor innviklet for noen av vÄre tillitsvalgte politikere..... bekymret for enkelte gjengangere
4 months ago
0
1
0
Epstein sine hjemmehjelpere var vel ingen over 20
4 months ago
0
1
0
Martin har fÄtt en kjenning derfor spiller han ikke, det skulle ikke vÊre noen gamle fra US, AP eller fra drammensvegen 1
5 months ago
0
0
0
Hvorfor spiller ikke Martin
5 months ago
0
0
0
NÄr man e i Madrid og oppdaget til den store overraskelse at det er en kamp pÄ Onsdag , er dette innafor, e jo tross alt fÞdt RÞd Ä hvit
5 months ago
0
8
0
Ser ikke ut som Alvarez er like pasnings villige som SĂžrloth
5 months ago
0
0
0
Da Mengler vi vel bare Kim Jung Un sÄ er Trumps fredspanel komplett
5 months ago
0
3
0
Trump har samlet sin familie med Putin, har han glemt av Xi Jinping
5 months ago
0
1
0
SpĂžr fĂžrr en venn, e d innafor Ă„ vĂŠre i Madrid 28 januar, e d trykt fĂžrr en rĂžd Ă„ hvit
7 months ago
1
0
0
reposted by
Dagens Þnske: ingen forandring pÄ tabellen
7 months ago
0
2
2
Dagens Þnske: ingen forandring pÄ tabellen
7 months ago
0
2
2
Lenge siden sist, men dĂŠven det hva deilig det hĂŠr
7 months ago
0
1
0
Takket vĂŠre hĂžye skuldre og tunge ryggsekker mistet vi tredje plassen
8 months ago
1
1
0
HÄper KÄffa stiller med Ekeberg Grus til RBK og har nok drakter tilgjengelig
11 months ago
0
1
0
Molde med ett nytt kapittel i poesi boka
11 months ago
0
1
0
Gullet skal ikke hem til Bergen, men til Nordens Paris
11 months ago
1
2
0
Blir rĂžd Ă„ hvit idag FFK vs RBK Tar plass med hjemmelaget
about 1 year ago
0
2
0
Det mest imponerende fra Bodo er at kredittkort gjelden fortsetter Ă„ stige đ€Ł
about 1 year ago
0
2
0
Det nĂŠrmeste ĂŠ kom RĂžd Ă„ Hvit gin
about 1 year ago
0
5
0
about 1 year ago
0
8
1
Bodo sitter vel nÄ Ä teller opp penger for Kinteh
about 1 year ago
0
4
0
TIL vs Bodo pÄ skjermen i Kroatia
about 1 year ago
0
5
0
about 1 year ago
1
3
0
OBOS rydd plass te oss
about 1 year ago
0
0
0
Hvordan er det mulig, alt er mulig for TIL
about 1 year ago
0
4
0
Blir nok ei skikkelig god melkeku pÄ bryne's beste denne gang
about 1 year ago
0
1
0
Da har VAR til nÄ kun Þdelagt to kamper for TIL
about 1 year ago
0
3
0
Klar for 3 Points
about 1 year ago
0
2
0
Nei altsÄ, tru ka man ska ha
about 1 year ago
1
2
0
Fant menyen til FT13Senior
about 1 year ago
0
3
1
FFK mest imponerende i serieÄpningen
about 1 year ago
0
1
0
19.Juli i Stockholm , blir en sĂŠrdeles fin dag for kommende PL sesong
over 1 year ago
0
0
0
over 1 year ago
1
1
0
Tenker vi sender ei rĂžd hvit pute te Mikkelsen, han sliter med Ăžmhet
over 1 year ago
0
0
0
FĂžler virkelig med FKH, vekker vonde minner
over 1 year ago
0
3
0
FĂžler virkelig med de rĂžde hvite fra Madrid
over 1 year ago
0
0
0
Ă trur VAR og dommern klarer Ă„ fixe LFC seier, Ă„ da blei fotball rettferdig, jada
over 1 year ago
0
1
0
Championship er helt uten tunge flagg, en glede Ă„ se
over 1 year ago
0
0
0
Load more
feeds!
log in