@kirstenschatteman.bsky.social
📤 164
📥 39
📝 5306
Koers. En menselijkheid.
"Nooit riep het volk harder om Hans Vanaken dan nu, maar start hij ook tegen Nieuw-Zeeland?" Waarom dat constante tendentieuze kloppen op diezelfde nagel? Het is trouwens ook zever, want dat is niet zo. Gelukkig is Hans zelf een verstandige en minzame man.
about 23 hours ago
0
2
0
Dat er mensen zijn die iets te zeggen hebben over de godbetert twee dagen dat een vader bij zijn kind is geweest en dan al professioneel terug is bij zijn team, daar zakt mijn broek van af. 2026 mensen. Ik hoop dat Doku nog 7 keer scoort in het vervolg van het toernooi.
4 days ago
1
1
0
Benieuwd hoeveel jaar ik nog ga moeten dromen van een echt aanvallende ploeg, met drive, snelheid en veel overlap. De spelers zijn er, het vasthouden aan oude saaie patronen helaas ook nog steeds
#RodeDuivels
vermoeiend saai voorspelbaar
5 days ago
0
2
0
2de in Next Gen, 33e Zwitserland V, Slovenië 10de, Baloise 12de, Zwitserland 22e M, en toch zwaar ontgoocheld zijn. Rotverwend.
#TDA26
5 days ago
3
11
0
Sterke Widar. En Roglic die na Vacek eindigt bergop, dan valt er niet veel meer te zeggen
#TourdeSuisse
5 days ago
1
9
1
Wat een dagwinnaar in
#TDA26
voor de Ronde van Zwitserland 😮💨
8 days ago
0
7
0
We kunnen het over die ene alien hebben, maar vooral heel tevreden om Tiesj Benoot al opnieuw op dit niveau te zien. Ook de prestaties van Van Wilder en Widar zijn veelbelovend.
8 days ago
0
5
0
Arme Liam ☹️
#Slock
12 days ago
1
2
0
Paul declasseert de rest
#Magnier
12 days ago
1
2
0
Merci Paul. Herstellen en op naar de Tour
#Seixas
12 days ago
0
6
0
Almeida 102de op 23 minuten. Buitrago 118de op 27min. Onley 127e op 29min. Healy 128e op 34min... Veel toppers likken (sommigen helaas letterlijk) hun wonden.
#TourAuvergneRhôneAlpes
#TDA26
add a skeleton here at some point
14 days ago
1
1
0
Onley, 127e op 29 minuten. Helemaal alleen over de streep. Sjonge jonge
#TourAuvergneRhôneAlpes
14 days ago
3
4
1
JAAAAAAAAAAA!!!! Schitterende comeback
add a skeleton here at some point
14 days ago
1
6
0
Tuckwell het geel, Van Gils de rit. Logisch toch?
#TourAuvergneRhôneAlpes
14 days ago
0
1
1
Vansevenant gelost voor Hayter...
#TourAuvergneRhôneAlpes
loading . . .
Fluffy Bunny Huh?
ALT: Fluffy Bunny Huh?
https://static.klipy.com/ii/35ccce3d852f7995dd2da910f2abd795/4e/e0/VIiey0vA.gif?hh=264&ww=220&mp4=BzYyMIY4&webm=1sytC71Rv90P5
14 days ago
1
6
0
Santiago...
#TourAuvergneRhôneAlpes
add a skeleton here at some point
14 days ago
1
2
0
de 24 deelnemers aan
#TDA26
die Almeida gekozen hebben zijn vermoedelijk heel tevreden van hun 5 sterreninvestering...
#TourAuvergneRhôneAlpes
Hij is zowat de laatste man in koers.
14 days ago
1
4
0
Joshua...
#TourAuvergneRhôneAlpes
loading . . .
Man Rubbing Eyes with Headache
ALT: Man Rubbing Eyes with Headache
https://static.klipy.com/ii/35ccce3d852f7995dd2da910f2abd795/49/0d/5wuDdAeR.gif?hh=317&ww=341&mp4=jV1ceV1p&webm=mmS2CWplukqydXMC4
14 days ago
1
1
1
Ze beseffen toch in de eerste groep dat het verstandig is om veel renners over die klim mee te nemen. Niet?! Want het is daarna nog 50km vlak tot aan de slotklim
#TourAuvergneRhôneAlpes
14 days ago
0
0
0
#TourAuvergneRhôneAlpes
#TDA26
(en dit is trouwens de enige manier om te winnen van Pogacar)
loading . . .
Elmo in Flames: Chaos
ALT: Elmo in Flames: Chaos
https://static.klipy.com/ii/d7aec6f6f171607374b2065c836f92f4/90/fd/w82ACwzn.gif?hh=337&ww=498&mp4=Q46aab66R2hmCFuAa&webm=Juk1Lq3uzS7LU
14 days ago
2
5
1
Ziet Nederlands ochtendnieuws. Reporter die in de vermaledijde bocht staat en rapporteert dat er daar al weer snel gereden en hard voorbijgestoken wordt in die bocht. Ach, we miezeren gewoon verder. Domme mensen.
14 days ago
0
5
0
Het verdriet van Hofstetter snijdt wel diep. Opmerkelijk grote emotie...
15 days ago
1
6
0
Indrukwekkend gemakkelijk
#VanAert
15 days ago
0
5
0
'De Belgische selectie heeft op dinsdag ook kennisgemaakt met de lokale gemeenschap. In een Native American Ceremony werden de Belgen welkom geheten. In ruil hadden de Belgen uiteraard chocolade mee.' Ik begrijp het, maar ik hoop dat ze toch ergens aangevoeld hebben hoe vies die 'ruil' smaakt.
16 days ago
0
1
0
Dus het is al enorm hard uitkijken naar deze in Barcelona
add a skeleton here at some point
17 days ago
0
6
1
De aanwezigheid van Remco en Pogacar had het nog beter gemaakt, maar ik ben een enorme fan van het nieuwe format TTT en het parcours in deze
#TourAuvergneRhôneAlpes
Ideaal uitdagend voor het teamspel, maar ook genoeg ruimte om op het einde individueel het verschil te maken.
17 days ago
4
10
2
Wel lief dat ze ook een trainingsritje inplannen in de
#TourAuvergneRhôneAlpes
Amper 234km, over licht glooiend terrein. Zonnetje op de snoet, gezapig tempo en ondertussen wat keuvelen onder vrienden. Kijk niet vreemd op als je er niks over ziet verschijnen...
18 days ago
2
10
1
België U17 dat op drempel staat om groot toernooi te winnen en Italianen die nog een goedkope strafschop krijgen. What's new...
19 days ago
1
1
0
Tijdslimiet: 33:36. Binnenkomst Coquard 33:25... (dat belooft trouwens weinig goeds). Almeida trouwens ook op 24:09. Kajamini kwam trouwens binnen na 54 minuten en 43 seconden...
#TourAuvergneRhôneAlpes
19 days ago
1
0
0
Schitterend voor Longo Borghini, geniaal hoe Vollering de eindwinst is gaan zoeken, maar welke prijs ik Antonia Niedermaier ga geven, daar moet ik nog eens over nadenken.
#GiroDonne
19 days ago
1
8
0
Indrukwekkende Meeus. Maar die smerige valpartijen altijd
#alshijmaargeenwielrennerwordt
19 days ago
0
0
0
En nu ook nog de boniseconden weggeven aan haar. Sorry, maar dit is lachwekkend, waanzin. Vrouwenwielrennen of niet, dit mag echt beter
#GiroDonne
add a skeleton here at some point
19 days ago
1
2
0
Euhm, waarom nemen die nu over bij Vollering?! Een paar heel bijzondere tactieken gezien vandaag
#GiroDonne
. Je moet nog ergens 30s vinden he Antonia?!!!
19 days ago
3
6
1
Nog 3 bidons en Vollering is terug voorin.
19 days ago
0
2
0
Niedermaier vs Vollering. Voor Van Der Breggen is het op
#GiroDonne
Wat een ontknoping, secondenspel
19 days ago
0
1
0
Heel slimme en sterke Niedermaier dit. Waar de anderen elkaar kapot rijden en niks gunnen, toont zij zich 'zorgend' voor ELB en FB. Trekt ze mee over de klim. Kampioenenmateriaal dit, deze Antonia
#GiroDonne
19 days ago
0
3
0
Is er ooit eens een normale Giro?
add a skeleton here at some point
19 days ago
2
3
0
Euhm, wat een vreemd gedoe in
#GiroDonne
19 days ago
1
1
1
Lekker ritje ook voor de Belgen. Super zware rit en De Bruyne die sprintje regelt, Uijtdebroeks die voorin eindigt bij de toppers, Van Gils en Cras die na zware blessures alweer heel goed in vorm lijken. België en Frankrijk zijn met voorsprong de sterkste landen in de breedte in het peloton...
19 days ago
1
7
0
163 stervende zwanen + Seixas
#TourAuvergneRhôneAlpes
19 days ago
0
3
0
Baudin gaat in één rit 100 punten opleveren. Wedstrijdbeslissende renner
#TourAuvergneRhôneAlpes
#TDA26
19 days ago
3
10
1
Onmogelijk om een selectie te maken waar je tevreden mee bent. Loslaten die handel
#TourAuvergneRhoneAlpes
#TDA26
19 days ago
1
7
1
Wat zou België zijn zonder Doku...
20 days ago
0
0
0
Zaken waarvan ik niet wist dat ik ze nodig had: een knuffel tussen Meesseman en Lukaku.
21 days ago
0
6
0
Lukaku ❤️🔥
24 days ago
0
2
0
Anna, WTF 😮💨
#BAMDerBreggen
24 days ago
2
9
0
Behekst
#IlGiro
about 1 month ago
2
3
1
The bigger guys? Checkt morfologie Evenepoel. Ok
add a skeleton here at some point
about 1 month ago
0
1
0
Hier gaat Gall heel blij mee zijn.
add a skeleton here at some point
about 1 month ago
1
5
0
Mag ik dit heel pover vinden van Vingegaard? 2x40 km tijdrijden in de Tour. Voor Seixas, uiteraard
#IlGiro
about 1 month ago
3
3
1
Load more
feeds!
log in