Ara que s’està replantejant l’ús i perpetuació de l’energia nuclear, degut a la guerra provocada amb l’Iran, per interessos que no son difícils d’intuir , veig amb preocupació la baixa implantació de les energies renovables a Catalunya i la dependència excessiva de la nuclear.
3 months ago