Εγώ είμαι ενάντια σε οποιαδήποτε δημοσιοποίηση οποιουδήποτε. Έχει ή δεν έχει παιδιά (εξαιρετικά περισσότερο με παιδιά). Είναι μια πράξη όχλου που δεν εξυπηρετεί ΚΑΜΙΑ μα καμία κοινωνική η ατομική πτυχή τέτοιων θεμάτων. Ατομικά, μετατρέπει σε "θύματα" αθώο περίγυρό. Γονείς, αδέρφια, ακόμα και φίλους👇
add a skeleton here at some point
7 days ago