Sinds de crash is’t toch wat minder bij Bearman
Zelfs al loopt hij uit, toch weer een tikje voor Russel, vice versa voor Kimi
De starts van RB & Audi blijven een probleem
Audi telkens sterk in FP maar in de race komt het er niet uit
Herboren Hamilton, schril contrast met vorig jaar
#F1 #GPdA
11 days ago