Rik
@rikvantoor.bsky.social
📤 274
📥 272
📝 2911
I am normal and can be trusted with weapons
pinned post!
11 months ago
2
9
1
What the fuck is IKEA 🗣️
2 days ago
0
5
0
Jeppa
5 days ago
0
0
0
Onterecht, maar wel goed voor mijn positie in de poule
5 days ago
0
1
0
:(
6 days ago
0
0
0
mboopi
6 days ago
0
0
0
GOH
add a skeleton here at some point
6 days ago
0
2
0
reposted by
Rik
Lotfi El Hamidi
7 days ago
Alle Rotterdammers vandaag
9
111
9
reposted by
Rik
embar nitwitzer
7 days ago
add a skeleton here at some point
0
53
9
Hm
add a skeleton here at some point
7 days ago
1
1
0
Loopt echt lekker sinds die wissels
8 days ago
0
0
0
Ik vergeef Summerville voor het in elkaar slaan van zijn teamgenoot
8 days ago
0
0
0
JAAAA
8 days ago
0
1
0
Deze tactiek blijft werken
9 days ago
0
3
0
Kut
9 days ago
0
0
0
JAAAAA
9 days ago
0
1
0
Mooi
9 days ago
0
0
0
Feyenoord legend Cyle Larin
10 days ago
2
0
0
reposted by
Rik
Lotfi El Hamidi
13 days ago
Wat er nu in het VK plaatsvindt kan ook hier gebeuren. De geesten zijn allang rijp gemaakt, het slechts wachten op een incident om de horde los te kunnen laten. We weten allemaal wie de opruiers zijn.
44
573
168
Alhamdulillah what's it like in new york city
13 days ago
1
3
0
Dit concert van Tom Misch was heel belangrijk voor de gitaarspelende skinny legend-VPRO flowerboy-beperkt stembereik-oversized shirt-community
14 days ago
2
3
0
Yo Duolingo what the fuck
14 days ago
0
6
0
Neeeeeeeeee
add a skeleton here at some point
18 days ago
1
4
0
reposted by
Rik
Anne
19 days ago
Zo vaak geleerd van, genoten van, en ook gelachen om de slimme en geestige observaties van Lieke Marsman. 💔💔💔
0
8
2
Tramhaus beste band ooit? Discuss
19 days ago
0
1
0
Tramhausdag
19 days ago
0
0
0
reposted by
Rik
Thomas Muntz
8 months ago
Bewust de klimaatdoelen niet halen en vervolgens eens even gaan kijken of je met het overgebleven geld in het klimaatfonds de dwangsommen die de rechter je zal opleggen kan dekken. Het cynisme van dit kabinet is peilloos.
add a skeleton here at some point
17
280
118
Van Persie out
add a skeleton here at some point
24 days ago
0
2
0
De EOD gaat mij zometeen voor de zekerheid veilig tot ontploffing laten brengen
26 days ago
0
1
0
reposted by
Rik
The Rights Forum
27 days ago
Het verhuurbedrijf Booking blijkt 4.6 miljard euro korting op zijn belastingverplichtingen te hebben ontvangen, á raison van 265 euro per Nederlander.Dat terwijl het bedrijf verdient aan oorlogsmisdaden in bezet Palestina en in Nederland is aangeklaagd voor witwassen.
rightsforum.org/hoe-booking-...
loading . . .
Hoe Booking.com 4,6 miljard euro aan Nederlandse subsidie kon opstrijken - The Rights Forum
https://rightsforum.org/hoe-booking-com-46-miljard-euro-aan-nederlandse-subsidie-kon-opstrijken
23
205
155
reposted by
Rik
Matthijs
27 days ago
Jezelf van A naar B verplaatsen kinda goated als je ergens heen moet
0
9
2
reposted by
Rik
Marte Hoogenboom
about 1 month ago
Dat "ruimen" gebeurt doorgaans met vergassing. Kleine aantallen vogels kunnen worden vergast met stikstof, waarvan ze in slaap sukkelen. Grote aantallen (duizendtallen) worden gedood met CO2, wat voor 'n angstig laatste kwartier zorgt en vaak misgaat. Van overlevende vogels wordt de nek omgedraaid.
add a skeleton here at some point
3
17
8
Ik zie jullie in Europa
add a skeleton here at some point
about 1 month ago
1
1
0
reposted by
Rik
Myrthe Hilkens
about 1 month ago
Zo. Van de eerste tot de laatste letter; amen. ‘We zijn allemaal medeplichtig. Nederland transformeert in hoog tempo in een onverdraagzaam, gewelddadig, fascistisch land en wij doen er niks tegen.’ In dat kader; vanavond 18:30 uur, Domplein, Utrecht. ✌🏻
add a skeleton here at some point
13
249
104
Free Gijs
about 1 month ago
0
0
0
Verschil moet er zijn
about 1 month ago
4
6
0
Ongeveer 15 seconden Feyenoord gezien op het schakelkanaal
about 1 month ago
1
0
0
reposted by
Rik
Justine
about 1 month ago
Bestuurlijke reflectie op de omgang met weerstand is een ding, maar excuses aanbieden nadat bewoners een aanslag plegen op een AZC is… een keuze
nos.nl/l/2614493
loading . . .
Burgemeester biedt inwoners Loosdrecht excuses aan, 'had anders gemoeten'
Inwoners benadrukten dat er niet met hen gesproken was over de tijdelijke opvang van asielzoekers en dat ze zich voor het blok gezet voelden.
https://nos.nl/l/2614493
0
5
2
Hahaha
about 1 month ago
1
4
0
Dit is de ideale dag
about 1 month ago
0
0
0
reposted by
Rik
Dorien Vrieling
about 1 month ago
Fenomenaal essay over Flitsmeister, wakkere mensen in Paraguay, belastingontwijking en de wet van Tsjechov. Of: hoe de mensheid bestaat uit randdebielen die wel regels willen, maar niet voor zichzelf. Tim Fransen 🥇🏆🎖️
loading . . .
Waarom de heiligverklaring van persoonlijke vrijheid haaks staat op een gezonde democratie
Wappies in Paraguay, belastingontduikers in Dubai, vleeseters in Nederland: ze willen allemaal de vrijheid hebben om niet door de overheid te worden lastiggevallen. Die individualistische vrijheidsopv...
https://www.volkskrant.nl/cultuur-media/waarom-de-heiligverklaring-van-persoonlijke-vrijheid-haaks-staat-op-een-gezonde-democratie~bad622372/
2
14
7
Alle Tom Misch kaartjes uitverkocht in minder dan een minuut ☹️
about 1 month ago
0
0
0
Real Betis echt een leuke club
about 1 month ago
0
1
0
reposted by
Rik
Thomas Hogeling
about 1 month ago
Wat moet er gebeuren voordat types als Gert-Jan Segers en Kamrah Ullah niet langer routineus naar klimaatdemonstraties wijzen als het over extreemrechts geweld gaat? Hakenkruizen? Een vernield gemeentehuis? Gewonde agenten? Ingegooide ruiten bij het D66-kantoor? Een bom in het D66-kantoor?
loading . . .
Opinie | Reductio ad Extinction Rebellionem
Dat mag jij vinden: Thomas Hogeling beschouwt wekelijks de publieke opinie. Wat wordt er gezegd en vooral niet gezegd? Deze keer: klimaatdemonstraties vs. asieldemonstraties.
https://www.nrc.nl/nieuws/2026/05/12/reductio-ad-extinction-rebellionem-a4926900?utm_source=clipboard&utm_medium=clipboard&utm_campaign=share&utm_term=share-modal&gift_token=4926900~1779188497~4lBXCGHJTaazPcqGvz6InQ~xVfyA8JnL0Dsrt73lt1BG-PbAx2SgWgKYIB7HkfUWFo
11
279
100
reposted by
Rik
Dorien Vrieling
about 1 month ago
Niemand wil ooit van mij aannemen dat de Belgische versie van Wie is de Mol wél leuk is, maar nu moesten de deelnemers dus voetballen tegen honderd piepkleine Portugezen
loading . . .
4
22
3
Jullie moeten dit allemaal kijken
add a skeleton here at some point
about 1 month ago
0
0
0
Verdwaald! In de Drie Gezusters
about 2 months ago
5
3
0
reposted by
Rik
NOS
about 2 months ago
Directeur Milieudefensie stapt over naar Tata Steel
loading . . .
Directeur Milieudefensie stapt over naar Tata Steel
Milieudefensie heeft geen begrip voor de keuze, en heeft daarom per direct afscheid genomen van Donald Pols.
https://nos.nl/l/2613225?utm_medium=social&utm_source=bluesky
68
36
113
reposted by
Rik
Danielle Kliwon
about 2 months ago
0
0
1
Niet door defensie!
www.omroepwest.nl/112/5096050/...
loading . . .
800 vierkante meter aan duinen bij Noordwijk in brand, brandweer slaat groot alarm
In de duinen van Noordwijk (Amsterdamse Waterleidingduinen) woedt op dit moment brand. De brandweer is met een tiental wagens aanwezig bij Langevelderslag om het vuur te blussen. Volgens de brandweer ...
https://www.omroepwest.nl/112/5096050/brandweer-slaat-groot-alarm-vanwege-brand-in-duinen-van-noordwijk
about 2 months ago
1
1
0
reposted by
Rik
SaschaJanssen 🎸
about 2 months ago
KWARTET!!!
16
98
45
Load more
feeds!
log in