Hain Isak ✨
@lobotomisten.bsky.social
📤 117
📥 55
📝 799
han/de 💅 • kåt faguette 💦 • ubrukelig nordlending 🥴
https://ko-fi.com/isakadriansen
pinned post!
Nynorsk smaker brunost, jeg kan ikke helt forklare det men det gjør det.
almost 3 years ago
1
25
4
Er det noen som vet om det er å få tak i en akkurat sånn her hvor pinnene er samme retning som resten av adapteren? Jeg har sett flere med USB-A, men finner ingen med USB-C, og jeg trenger helt spesifikt akkurat det lmao
1 day ago
1
1
2
Har hatt hele denne uken fri, nå er fredagen snart over og jeg begynner allerede å grue meg til første skift tilbake. Må. finne. ny. jobb.
1 day ago
0
1
0
Føler meg så sykt dårlig på jobb om dagen. Gjør masse feil, og jeg gjør rutiner jeg er vant til men som ikke er rett for hotellet jeg jobber på tydligvis¿? Tror det er en kombo av at kjeden har innført noe sYKELIG med nye rutiner på absolutt føkkings alt i det siste, og at jeg er så dritt lei.
6 days ago
1
1
0
"No e d et speeetakkel a' et kvinnjfålk i deinj dær serien eg ser på!" - nordnorsk bestemor
9 days ago
0
1
0
16 days ago
0
2
0
reposted by
Hain Isak ✨
Marianne 🌱🐱🌊 she/her
16 days ago
Jeg vil faen ikke ha baby eller bil. Vi trenger færre biler. Vi trenger færre kontrære og populistiske dustepolitikere også.
0
57
4
Lommetørkle i 2026 er djevelsk
16 days ago
0
0
0
Hater å jobbe for kapitalister. Det ligger ute flere hotellrom for salg enn det vi har kapasitet til, og vi er allerede ganske fullbooket. Men jeg får ikke lov til å stenge de rommene for å unngå konflikt med gjester som ikke kommer til å få det de har bestilt, fordi hotellet skal tjene penger
16 days ago
1
3
0
Det er nesten komisk hvor god tid sistemann inn på bybanen ofte har. "Nå skal jeg subbe meg innfor dørstokken og stå 4cm foran døråpninga og speide etter ledig plass", bortsett ifra at jeg faktisk er sistemann og står bak deg og gjerne vil inn.
18 days ago
1
1
0
Apple gjør ENDELIG Siri bedre, oooooogså er det med bruk av Apple Intelligence 🙃
19 days ago
0
0
0
Av og til ser jeg dette klippet og gråter litt, for DET ER SÅ ENKELT Å VÆRE GREI
loading . . .
Miriam Margolyes Meets The Sistergirls Of The Tiwi Islands | Miriam Margolyes: Almost Australian
YouTube video by ABC Entertainment
https://www.youtube.com/watch?v=Fc-WPnNH55c
19 days ago
0
2
0
Syns det bør innføres lover mot å bruke ord som "demokratene", "sosialistisk", og "fremskritt" i partinavnet sitt når politikken er fascisme
20 days ago
0
2
0
Nvm, jeg åpnet Facebook så nå er jeg deppa igjen
add a skeleton here at some point
20 days ago
1
2
0
reposted by
Hain Isak ✨
Beinrangel 🦴
21 days ago
kastar bort livet mitt på ingenting
0
8
1
Kontrasten i min mentale helse når jeg er på jobb vs. når jeg har fri er fascinerende
20 days ago
0
1
1
u & me both, Cassondra.
21 days ago
0
1
0
Hva er greia med at all russen (i Bergen i hvert fall) bruker hørselsvern? Er all russen i år autister? (💅)
21 days ago
0
0
0
reposted by
Hain Isak ✨
Marianne 🌱🐱🌊 she/her
21 days ago
Hvis du som alliert faktisk vil kjenne litt på det, bruk synlige regnbueeffekter i det offentlige rom så ofte som mulig. Det oppfyller så mange mål samtidig.
add a skeleton here at some point
5
53
7
reposted by
Hain Isak ✨
Beinrangel 🦴
21 days ago
tag deg sjølv eg er (Marlboro Gold)
0
1
1
Drop an older person you are going to turn into in the future (arvet pels så klart (Marlboro Gold))
add a skeleton here at some point
22 days ago
1
4
0
reposted by
Hain Isak ✨
🏳️⚧️ Karoline 🏳️🌈
23 days ago
"FRP-transkvinner" har oppdaget at de er i FRP.
www.tv2.no/nyheter/tran...
5
79
4
Har litt lyst å fullstendig skru av filteret på nett framover, kommentere "dø i brann" til alle grusomme mennesker jeg kommer over. Så blir jeg utestengt fra samtlige sosiale medier, også får jeg endelig den pausen jeg ikke klarer å ta selv
23 days ago
0
2
0
Noen som vet? 👀
add a skeleton here at some point
24 days ago
2
1
0
Kan Fri bruke litt av disse pengene på å nå ut til alle drag queens og gamle homser som ELSKER å bruke KI til markedsføringen sin? 👀
27 days ago
0
7
1
ÉN MILLION !!!!!!!!!!!!
add a skeleton here at some point
27 days ago
1
2
0
Det gir meg håp (for første gang på ganske lenge) å se hvor raskt denne spleisen når målet, og hvor mange givere det er kontra anti-spleisen. Anti-spleisen har flere ganske høye bidrag, det største av alle på 100k fra mottakeren selv 🤡 Men nå er vi snart oppe i 1000 flere givere enn motparten ♥️
loading . . .
Behold pride i skolen
Alle penger doneres til organisasjonen FRI som blant annet er rettet mot pridekompetanse i skolen
https://Spleis.no/skolepride
28 days ago
0
6
1
reposted by
Hain Isak ✨
Ted 🏳️⚧️
28 days ago
JA TIL PRIDE I SKOLEN
www.spleis.no/skolepride
loading . . .
Behold pride i skolen
Alle penger doneres til organisasjonen FRI som blant annet er rettet mot pridekompetanse i skolen
https://www.spleis.no/skolepride
1
23
7
Gruer meg til en hel måned med intensivt nyhetssaker og krangling om skeives eksistens 🥰 Det har starta og vel så det allerede, og jeg har null kampånd
28 days ago
0
3
0
Han var også en sånn kronisk "skal bli hørt, men aldri lytte"-type. Hver gang jeg skulle skyte inn en liten "ja, jeg skjønner, for det har jo–" ble jeg avbrutt av at han fortsatte på sin egen setning, "og det kan vi jo ikke ha noe av!". Hver. gang. Blir så fascinert av slike folk, og de er MANGE
add a skeleton here at some point
about 1 month ago
0
1
0
Ble skikkelig "skolert" av en gjest i dag som var drittlei av streiken og begynte å blande inn Støre og regjeringen og hele pakken. Og nå var det tydeligvis de ansattes skyld som ikke ga seg, siden det går utover turismen i Norge osv. Sorry for at vi vil ha like rettigheter :-\
about 1 month ago
1
1
1
Fellesforbundet oppfordrer til boikott av streikende bedrifter, og kommentarfeltene er fylt med "skal bo masse på hotell og spise alle måltider ute!" Og jeg skal drepe deg med pistol, Jan-Gunnar (/gen)
about 1 month ago
1
1
0
reposted by
Hain Isak ✨
Aleksander Engevik
about 1 month ago
Nå har det gått litt tid, og spleisen er stadig oppe. De har klart å endre ansvarsfraskrivelsen da, så noen har faktisk sett klagene og tenkt at dette er godt nok. SpareBank1 sprer hat mot skeive. På tide å finne en bank som ikke undergraver rettighetene våre.
add a skeleton here at some point
9
58
15
Syns "usmakelig" er et så teit ord, og hver gang noen bruker det ser jeg for meg at de smatter litt og rynker på bryna
about 1 month ago
0
1
0
reposted by
Hain Isak ✨
Doris
about 1 month ago
Orker seriøst ikke enda en runde med dIskURS rUndt PrIDEeeee La oss være skeive da for faen hvis ikke skal jeg FAKTISK bli så ond som enkelte folk tror vi er
1
20
2
"Du må ut av komfortsonen", men der er det jo ukomfortabelt?
about 1 month ago
0
11
1
reposted by
Hain Isak ✨
uno 🌼
about 1 month ago
Done and done. Gi tilbakemelding → Jeg stoler ikke på innholdet i spleisen, og Rapporter spleisen → Noe annet → skrive at dette er hat mot utsatte grupper → fylle inn mailadresse → Send rapportering
add a skeleton here at some point
1
27
17
Meg: "Du har kanskje fått med deg at vi er i streik?" Gjest: "Ja, det bryr jeg meg ikke om. Jeg har bestilt." Meg senere: "Kan ikke se at du har booket, dessverre." Annen gjest: "Men det fikser du." Hater folk. Hater folk. Hater folk. Hater folk. Drep. Alle.
about 1 month ago
1
2
0
"Ferdig på jobb 22:30" *aldri ferdig på jobb 22:30* Vil bare ha en gørr føkkings kjedelig kontorjobb.
about 1 month ago
0
1
0
Det burde vært kuksugerkrav for å bli biker
about 1 month ago
1
1
0
Brenn hele reiselivsbransjen
add a skeleton here at some point
about 1 month ago
0
1
0
Fy faen så lei jeg er av streik. BLI ENIGE!!!
about 1 month ago
0
1
1
Jeg elsker byen. Jeg elsker alt en by har å tilby. Jeg elsker muligheter, samfunn, kultur, puls. Men jeg trenger sårt å bo i skogen en stund.
about 1 month ago
1
2
0
Fjerter vi mer i det siste? Er det fjertesesong?
about 1 month ago
0
5
0
Drep alle heteroer nå.
about 1 month ago
0
1
0
Har sagt det før, og sier det igjen, øltårnsåpe lukter cum
about 1 month ago
0
2
0
Bring back middagshvile
about 2 months ago
0
0
0
reposted by
Hain Isak ✨
Kees van der Leun
about 2 months ago
#eurovision
add a skeleton here at some point
3
84
39
Meg på 17. mai:
add a skeleton here at some point
about 2 months ago
0
2
0
reposted by
Hain Isak ✨
FairAndBalanced
about 2 months ago
Særdeles velskrevet og morsom artikkel fra
@filternyheter.no
Anbefales.
loading . . .
Skulle samle tusener i «landsdekkende» demonstrasjon mot Ap – fikk med seg 49 personer og en gretten Charter-Svein - Filter Nyheter
«LANDSSVIK», sto det på en av plakatene som den tidligere nynazisten Ida Gislingrud (38) fredag ettermiddag distribuerte til de svært få frammøtte på Jernbanetorget i Oslo på frigjøringsdagen. Bare fe...
https://filternyheter.no/skulle-samle-tusener-i-landsdekkende-demonstrasjon-tidligere-nynazist-fikk-med-seg-50-personer-og-charter-svein/?fbclid=IwZnRzaARwMpJleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZA8xNzM4NDc2NDI2NzAzNzAAAR5CFSKzFXJw7ctSAO3ZBdd-2r-hDm48EIsCHdw7x8YV2nVv2Z1JLh2GcDZSsA_aem_Yqy88ckuCpCnAKojcZ1A8g
7
181
53
Meg til alle dere som poster om Eurovision denne uka:
about 2 months ago
0
2
0
Load more
feeds!
log in