Vaso Ptrk
@vasopetrakou.bsky.social
📤 555
📥 383
📝 3836
Τοξότης αφου😂 Υ.Γ τα καλοκαίρια εμένα με πιάνει μια τρέλα
Αιγαίο 🤍
about 4 hours ago
0
0
0
Χρόνια πολλά , έγκυρα και μετεωρολογικά στη
@natalaki.bsky.social
.
about 5 hours ago
0
0
0
Εγώ αφού έπεσα κουβαλώντας πράγματα από τις σκάλες
loading . . .
about 7 hours ago
0
1
0
Ελαααα αφιερωμένο για Δευτέρα από το νησί του Πάριου
@anti80.bsky.social
@georgekiachidis.bsky.social
open.spotify.com/track/7dvNn2...
loading . . .
Na Lipon Giati S Agapisa - Remake By Valentino & Christodoulos Siganos
Thanos Tzanis · Ine Agapi · Song · 2007
https://open.spotify.com/track/7dvNn2jreXWCrriicWvvZV?si=G6cIMaphRAyUoEB5R3zXoQ
about 12 hours ago
0
2
2
Καθόλου παιδάκια να τσιρίζουν και καθόλου ρακέτες . Μαγεία η θάλασσα τον Ιούνιο . Μπέσα
about 13 hours ago
0
0
0
Μια παρέμβαση από Πάρο αλλά η εκπομπή της
@natalaki.bsky.social
είναι λαιβ ;
@georgekiachidis.bsky.social
@anti80.bsky.social
1 day ago
0
2
0
Καλημερούδια 😎😎😎
1 day ago
0
2
0
Ζωάρα Η
2 days ago
0
8
4
Για να τα λέμε και αυτά σε κομμωτήριο στη Πάρο,
@natalaki.bsky.social
και Μαι ρέντιο ακούγαν καραλαιβ 😂😂 .
3 days ago
0
2
0
Ωχ θεοί
3 days ago
0
1
0
🤍🤍🤍🤍🤍
3 days ago
0
3
1
Εχω έρθει μια μέρα διακοπές και ήδη έχει ηρεμήσει το κεφάλι μου 😎🫣
3 days ago
0
3
0
Καλημέρες είπαμε ;
3 days ago
1
1
0
Ηρθα σε νησί για γάμο γνωστών και είμαι όλη μέρα « αφήστε με σε μια παραλία»
4 days ago
0
1
1
Καλημέρα καλημέρα 😎
5 days ago
0
0
0
200 χρόνια πίσω γυρνάμε με τις δηλώσεις που κάνουν
5 days ago
0
0
0
Μια και σήμερα 🥹
6 days ago
1
1
0
Καλημέρα καλεεεεεε
6 days ago
0
1
0
Εγώ αποφάσισα πως δεν θα βάζω σε σειρά τίποτα 🤣
add a skeleton here at some point
7 days ago
1
1
0
reposted by
Vaso Ptrk
σόκο-σόκο
7 days ago
Ειναι αυτές οι μερες που Ο,ΤΙ κι αν προσπαθώ να οργανώσω, διορθώσω, κανονίσω, γίνεται χειρότερο. Δεν ξερω τι εχει, ανάδρομο ερμη, παράδρομο ερμη, μονόδρομο ερμη, κωλοδρομο ερμη
2
27
16
Πώς βλέπουμε με τόση ζέστη το
#Kalytera
μαζί την
@anti80.bsky.social
@natalaki.bsky.social
ολόφρεσκο μαγνητοσκοπημένο
loading . . .
8 days ago
1
3
2
Σε παγωμένα νερά θα πηγαίνω μόνο
#kalytera
8 days ago
0
2
0
reposted by
Vaso Ptrk
Dimitris T. 😎
9 days ago
Ξυπνάω χαρούμενος όταν το προηγούμενο βράδυ έχω φάει παγωτό
0
1
1
Καλημέρες βρε παιδιά 🥰
9 days ago
0
2
0
Κουλά με ακούς 🤣
9 days ago
0
0
0
Το μόνιτορ στο στούντιο του
#Kalytera
@natalaki.bsky.social
@georgekiachidis.bsky.social
@anti80.bsky.social
9 days ago
2
3
2
Πώς βλέπουμε
@georgekiachidis.bsky.social
@anti80.bsky.social
«Καλύτερα» με τη
@natalaki.bsky.social
και το σημερινό καιρό
#Kalytera
9 days ago
2
3
2
Δεν θέλω να σηκωθώ γιατί θα πρέπει να ανοίξω λάπτοπ 🥹
10 days ago
0
1
0
Καλημέρες 😎Σάββατακι σήμερα
10 days ago
0
3
1
reposted by
Vaso Ptrk
Dimitris T. 😎
11 days ago
Παρασκευή 🫠🫠🫠
0
3
1
reposted by
Vaso Ptrk
Dimitris T. 😎
12 days ago
Κυκλοφόρησε live ο Αναστασιάδης στο Spotify, να γαληνέψουν λίγο τα αυτιά μας
2
2
1
Σε μια βδομάδα διακοπές 🥰
11 days ago
1
2
0
❤️❤️❤️❤️
open.spotify.com/track/634JQF...
loading . . .
Emena Pes Moo Poios - Dance Mix
Giorgos Mazonakis · Koita Me + Beat · Song · 2002
https://open.spotify.com/track/634JQF2PGkufTl2CedGr4N?si=cwrcsaWXRi277EJ8r3lIYw
11 days ago
0
1
0
Ο άλλος περίμενε να βγει ο Ίμβριος αντί για τον Ιακωβίδη στη συναυλία 😂
12 days ago
0
2
0
Ακόμα 5 μέρες δουλειά και μετά διακοπουλες 🥹
12 days ago
0
1
0
Καλημέρες 😎
12 days ago
0
1
0
Καλημέρες καλοκαιρινές 🩱🍉👙🌻☀️😎⛱️🕶️
13 days ago
0
2
0
Σε όλη την Ευρώπη μετρά για στήριξη των εργαζόμενων στην Ελλάδα για την στήριξη των εργοδοτών . Γιναμε τελικά ευρωπαίοι
13 days ago
0
2
0
Πήρα γαριδάκια . Γουρουνια ; Είναι Μεγάλη ; Ως τον ουρανό είναι λίγο 🤣
14 days ago
0
1
0
Θα σκάσω αν δεν μάθω το κουίζ
#kalytera
15 days ago
0
3
0
Οταν ξεκινούν να παίζουν ρακέτες οι διπλανοί και δεν μπορείς να κοιμηθείς στη παραλία. Ολόφρεσκο meme
@natalaki.bsky.social
15 days ago
3
7
4
Η
@anti80.bsky.social
και ο
@georgekiachidis.bsky.social
όσο παίζει το “άσκηση υποταγής” στην εκπομπή της
@natalaki.bsky.social
loading . . .
Sakis Rouvas - Min Antistekesai Dance Performance
ALT: Sakis Rouvas - Min Antistekesai Dance Performance
https://static.klipy.com/ii/7607a26399874a14744aa5e7accfa062/6a/d0/NKbLa21p.gif?hh=278&ww=498&mp4=32DE4hzvbhQf&webm=OzaPt9syMET3Ubwr
16 days ago
1
4
2
Αντε και καλή μας μέρα
16 days ago
0
1
0
Άντε καλημέρα μας ❤️
17 days ago
0
2
1
Λοιπόν ας δω κάτι να σκοτώσω την ώρα μου 😅
17 days ago
0
1
0
Αύριο στο Μαι Ρέντιο κυρία
@natalaki.bsky.social
Θα ήθελα κάτι αφιερωσιμο, για τα Φιλαράκια μου
@anti80.bsky.social
@georgekiachidis.bsky.social
. Νομίζω Η Σαμπρίνα το λέει εδώ λαιβ.
loading . . .
17 days ago
2
3
2
Σε δύο βδομάδες πάω Πάρο να ησυχάσω από όλους και από όλα έστω για λίγο 🥹
17 days ago
0
5
1
Επιτέλους σπίτι να κάτσω να λιώσω στην τηλεόραση 🤣🤣🤣🤣
17 days ago
0
2
0
Εχει λίγη Παραλιακή στη Κίνηση 🤣
17 days ago
0
2
0
Εχουμε τη χειρότερη αντιπολίτευση στα μεταπολιτευτικά χρόνια νομίζω …
18 days ago
0
1
0
Load more
feeds!
log in