Me sent valenta i espantada. Puta dicotomia.
Potser li he enviat un email a u que vaig coneixer i de qui no tenie més contacte dient-li de prendre algo. I de qui no sé res, ni si si té parella.
No sé si ha sigut molt llançat, si estic xalada, desesperada o? Realment el meu interior està calmat.
27 days ago