@tomvermeersch.bsky.social
📤 58
📥 73
📝 39
Hugely fond of the Arsenal. Passieve en actieve wielerfanaat.
Vacek doet zijn uiterste best om mij er weer in te luizen met het oog op mijn tourselectie. Maar deze keer laat ik mij niet meer vangen, makker.
#TDA26
5 days ago
0
6
0
Wat kan wielrennen toch een mooie sport zijn.
#tda26
29 days ago
0
3
1
Arsenal kampioen en Bettiol die een etappe wint in de Giro. Hou jullie moeders en dochters binnen, ik ga het kot afbreken dit weekend 🤩.
#tda26
about 1 month ago
0
3
1
Helemaal klaar voor de strijd tussen De Grote Drie!
#RVV26
3 months ago
0
1
0
Aan het hopen dat niemand minder dan *checks notes* Danny Van der Tuuk mijn Valencia kan redden. Het is begin februari. En het is ver gekomen.
#TdA26
#VcV26
5 months ago
0
6
1
Bettiol wint maar mooi de combiné Québec-Montréal 🤩.
9 months ago
0
3
0
Bettiol die vliegt op de Muur. Tears in my eyes.
#renewitour
10 months ago
1
1
0
Visma - Lease A Bike.
#TDF25
11 months ago
0
11
3
Ik moest toch even gniffelen met de naam van deze man in het stuk van
@tijd.be
over de impact van frietreus Clarebout Potatoes in Nieuwkerke.
11 months ago
1
5
1
Ook Matje is nog aan het sleutelen aan zijn Tour-ploeg.
#TDA25
12 months ago
0
2
0
De Mont Cenis, een giga aanrader 🤩.
about 1 year ago
1
2
0
Prodhomme die vandaag zijn best deed om eigenhandig mijn vreselijke Giro te redden.
#TdA25
about 1 year ago
1
32
5
Als hij ergens nog een sprankeltje energie vindt, mag Mathieu hoogstpersoonlijk de kuiten van Sylvan Dillier insmeren vanavond.
#MSR
#TDA25
over 1 year ago
0
2
0
Altijd heerlijk wanneer laffe koerstactieken zoals die van Lidl-Trek genadeloos afgestraft worden. Proficiat met je 12e plaats, Pedersen.
#TDA25
over 1 year ago
1
7
1
Gelukkig had Van Aert die tijdrithelm op, anders zat hij niet eens in de punten...
#TDA25
over 1 year ago
1
6
1
@go.tda.zone
Wordt toch stilaan tijd om Besseges van de TDA-kalender te halen, denk ik. Derde jaar op rij dat er een rit ingekort/afgelast/geneutraliseerd zal worden door amateurisme van de organisatie.
over 1 year ago
2
2
0
Vroeg op het seizoen al een zegeruiker pakken: goed om de druk al wat weg te nemen!
add a skeleton here at some point
over 1 year ago
0
4
1
you reached the end!!
feeds!
log in