Norveç Köylüsü 🏳️🌈
@norveckoylusu.bsky.social
📤 469
📥 138
📝 16169
Beni yanlış anlamanız işime gelir.
En kuzeylisi ben olabilirim.
add a skeleton here at some point
about 2 hours ago
0
1
0
Sulu kar atıştırıyor. Başka da bi şey demeyeyim.
about 2 hours ago
1
6
0
Bebişi lesbiş diye okudum ya… fikir zikir
add a skeleton here at some point
about 2 hours ago
2
4
0
Yatırım tavsiyesi değildir ama elimde fazladan para olsa şu anda sadece dolar alırdım.
about 2 hours ago
0
1
0
Hasta olunca dışa vurmuyor benim ateşim. Tenim buz gibi oluyor ve içimde sanki yangın oluyor ve terliyorum. Ateş yükselmediği için de genelde ciddiye alınmıyorum. Var mı benim gibi olan?
about 3 hours ago
0
3
1
Taymda herkes ayrı telden. En sevdiğim.
about 3 hours ago
1
6
0
Yanında uyuyakaldım diye mi?
add a skeleton here at some point
about 3 hours ago
0
1
0
Sitede birbirinin avret yerlerini görmeyen kaç kişi kaldık? - site dışı.
about 5 hours ago
0
1
0
Sentetik kıyafet tenime değdiğinde ben leş gibi kokuyorum ya! Polar falan fa giyemiyorum hiç bu yüzden. Vücudum zehir kusuyor sanki bir anda. Var mı benim gibi olanlar?
about 5 hours ago
1
5
0
Haydar abime ne oldu ya?
about 8 hours ago
0
2
0
Saatli maarif takvimi 26 Haziran 2026 Cuma
about 12 hours ago
0
6
0
Sıçtığımın yüzsüzü! Yapıştı gitmiyor
about 22 hours ago
0
4
0
Tüm pop tarihinde, şunun kadar absürt bir şekilde akla takılanı yoktur sanırım.
youtu.be/v2nRl4q1IJQ?...
loading . . .
V Volkan 1997 Ananı Niyolay (Remastered Hd)
YouTube video by Türkiye Nostalgia 4K Clips
https://youtu.be/v2nRl4q1IJQ?si=yXwNe7EH5gpXuHsR
about 23 hours ago
0
5
0
Sitedeki tüm lezbiyenler ve bağzı diğer LGBT kişileri tarafından en çok engellenen lezbiyen olmam hakkında soru önergesi. Hshshshss. 😂😂😂
about 24 hours ago
2
10
0
Saatli maarif takvimi 25 Haziran 2026 Perşembe. - geç kaldım ama gün bitmeden yetiştim.
about 24 hours ago
0
8
1
Tbt konusu nazara nah
1 day ago
0
12
0
Göze geldim.
1 day ago
0
12
3
İyi geceler hepinize.
2 days ago
0
7
0
Meksika dalgasından sonraki en iyi hareket oldu bu!
add a skeleton here at some point
2 days ago
0
5
0
Hannah Arendt ile ilgili dinliyorum bu aralar. Geçen sene sıkça Lacan ile ilgili dinlemeler yapmıştım. Lacan’a ömür yetmez. Teorisini tartışacak seviyeye erişemem ama ağzımda bıraktığı tadın nasıl olduğunu belki tarif edebilirim. Zira ben felsefe teorisyeni değil, bir sanatçıyım.
2 days ago
1
7
0
“Herkes bana aşık” hesabımdan..
add a skeleton here at some point
2 days ago
0
3
0
Bu listeyi, buradaki gizli hayranıma hediye ediyorum. 😂😜
open.spotify.com/playlist/7cw...
loading . . .
Around the World
Playlist · Norveçli · 50 items · 1 saves
https://open.spotify.com/playlist/7cw2eR6MFsLCyL6GJ3djqw?si=qNf6lxTGRUeIgMMXMF901Q&pi=bTcWB5pATImet
2 days ago
1
3
1
Ben böyle 4-5 sene önce bir orta yaş krizine girdim sanırım ve kendimden yaşça küçük birisine bi tutuldum. Ama ben başta aman bak hiç kalkışmayalım , küçüksün üzülürsün falan derken ne de güzel kündeye getirildim. 3-4 ay boyunca her gün ağlamıştım 2022 yazı böyle geçmişti kahretmesin! 😂😂😂
2 days ago
2
11
0
Kııızzzzz. Melodi Gardot!! Sen kaç hayattan geçtin, kaç ruhu yedin de böyle şarkı söyleyebiliyorsun daha bu yaşlarda? Amy de öyleydi rahmetli. Bunlar sanki başkasının ruhuyla dünyaya gelmiş gibiler.
2 days ago
2
5
0
Ya ben bir iş aldım. Ses kayıt işi. Cuma teslim ama daha dötümü kaldırıp hiçbir şey yapmadım. Kafamda planlamayı bitirmeden başlayamıyorum ben hiçbir işe. Planlamak, toplam proje süresinin en az %80ini alıyor diyebilirim. Yaptığım hemen her iş böyle. O nedenle bazıları tembel ya da yavaş zannediyor
2 days ago
0
5
0
Beni diyor.
add a skeleton here at some point
2 days ago
0
1
0
O öküzleri filleri yedim! 😂
add a skeleton here at some point
2 days ago
1
3
0
Yazıyorum : Ya bir ara birilerine atarlanıyordun. Aşk meşk mevzularıydı galiba. Noldu o işler?
add a skeleton here at some point
2 days ago
1
3
0
Keşfetimde görmek istediğim tek ayak.
2 days ago
0
6
0
Fetşinizi skcem ha. İçinde ayak görünen fotolar istisnasız en beğenilen fotolar oluyor. Beyninizde sorun var sizin valla. Kosa devre yapıyor. Ayağa yükselmek ne acv ya!
2 days ago
3
2
0
Ya sevgilimle, gün batımını izleyip bu güzel eseri benzer hislerle dinleyemeyeceksek; sevgili de olmayalım zaten.
open.spotify.com/track/0CShxQ...
loading . . .
Oblivion
Astor Piazzolla · Piazzolla Tangos 6 · Song · 2003
https://open.spotify.com/track/0CShxQaSFFKXY2PxrJIhrB?si=9dSkD5hpQUasGuyS6y7VMA&rowId=1ceb5dfc273d87aa
2 days ago
0
2
0
Dezavantaj olabilirdi boyum (1.64 cm zira) ama şükür ki erkeklerle işim yok. Kadınlarda ise fark etmez gerçekten 1.55 sevgilim de oldu ,1,83 de.
add a skeleton here at some point
2 days ago
0
2
0
Size D vitamini takviyelerinden nasıl en yüksek verim alacağımızadair bir skeet serisi yapayım mı?
2 days ago
2
4
0
Canım tatlı çekiyor. Ne yesem? Tiramisu mesela?
2 days ago
0
1
0
Uyudunuz mu?
3 days ago
1
6
0
Her yerim ağrıyor ulan!
3 days ago
1
2
0
Nurteeğğğn
add a skeleton here at some point
3 days ago
0
2
0
Çocuklukta gördüğüm bir kabus vardı. Zaman zaman yazdım bunu diğer sosyal medya hesaplarımda. Gökyüzünü sinema ekranı gibi kullanıp reklamları yansıtıyorlardı. Bir de o zaman var olduğunu bile bilmediğim drone benzeri uçan araçlardan sürekli sesli ve görüntülü reklamlar geçiyordu. Hologram vardı+
3 days ago
1
3
0
Kuzu kulağı mevzusu nedir , hiç anlamadım ben.
3 days ago
2
1
0
Seda Sayan da senelerdir kocalarını milletin gözüne sokarak , biseksüelliğini gizliyor.
3 days ago
3
6
0
Kediler o kadar güzeller ki, onlara bakarken gözlerim doluyor bazen.
4 days ago
0
8
0
Tereyağı aşeriyorum arkadaşlar. Böyle dilim dilim yiyesim var.
4 days ago
0
5
0
Bugünkü kadar daralmamıştım ha kaç zamandır. Hangi gezegenler birbirine atarlanıyorsa bitirsin artık lütfen olan bize oluyor ama!
4 days ago
1
8
0
Siteden bir sürü kullanıcı gitti. Sizce kilitli hesap özelliği gelince geri dönecekler mi?
4 days ago
2
8
0
Canım çok fena çikilata çekiyor ya.
4 days ago
0
1
0
Efendim hükümetimizin kararıyla, ulusal maç olan gecelerde, barlar saat 06:00a kadar açık olabilecek ve bira satabilecek. Bu gece maç var. Hadi bisminnah.
4 days ago
0
2
0
Arıza memeler. Yeni kadın rock grubumun ismi.
add a skeleton here at some point
4 days ago
2
8
0
Ay böyle nazara inanasım geliyor neredeyse ha!
4 days ago
0
0
0
Herkesi gey zannettim.
add a skeleton here at some point
4 days ago
1
5
0
Kasabada deli gibi yağış var, nem oranı %90 olduğundan, sıcaklık 10 derece değil de en az 28 gibi hissediliyor. Daraldım.
4 days ago
1
3
0
Load more
feeds!
log in