οι Αλβανοί μπορεί να πέρασαν τόσες δεκαετίες με Χότζα και μετά δεν ήθελαν να ακούν για σοσιαλισμό και οτιδήποτε σχετικό, αλλά να που η ζωή τα έφερε έτσι και πλημμυρίζουν τις πόλεις ενάντια στο ξεπούλημα της χώρας, χωρίς κάποια αριστερή πρωτοπορία και καθοδήγηση. Μετά μου λες ότι δεν υπάρχει ελπίδα.
16 days ago