Comprenc la vostra indignació ( si es pot qualificar així), pero quan el TOP i les clavegueres actuaven contra els independentistes, molts de vosaltres miraven cap una altra banda quan no cantaven allò de “ a por ellos oeh oeh oeh… ara que van per vosaltres, us ho mengeu amb patates…
add a skeleton here at some point
25 days ago