Mooi nieuws (wat ik even gemist had, maar dankzij wat leden van Rover werd ik er dit weekend op gewezen): er is een nieuwe belangenclub opgericht om grensoverschrijdend reizen in Europa te verbeteren. En dat is hard nodig. Lidmaatschap is vooralsnog een plekje op de e-maillijst, dus het kost je niks
add a skeleton here at some point
about 5 hours ago